ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Τα βιογραφικά που ακολουθούν ανήκουν στα άτομα τα οποία δημιούργησαν αυτό τον ιστοχώρο και, αντί να παρουσιάσουμε την ακαδημαϊκή πορεία και τις διάφορες περγαμηνές και διακρίσεις η οποία περιγράφεται σε άλλα βιογραφικά σε blog αυτού του ιστοχώρου, παρουσιάζουμε αντ’ αυτών την πείρα και τις επιτυχίες που είναι οι πιο σημαντικές : όλες τις δυσκολίες και προβλήματα τα οποία δημιουργήθηκαν από κρατικούς και παρακρατικούς παράγοντες με στόχο την ακύρωση των διαφόρων επιτευγμάτων, περγαμηνών, διακρίσεων και άλλων προσόντων τα οποία όλοι μας αποκτούμε μετά από πού προσωπικό κόπο και εργασία.
Σε αυτά τα βιογραφικά αλλά και σε όσων ανθρώπων οι οποίοι έχουν συμβάλλει σε αυτόν τον ιστοχώρο μέσω αρθρογραφίας, καταγγελιών, υποστήριξης επιθυμούν να αναρτηθούν, παραθέτουμε τον καθημερινό και πραγματικό αγώνα και κατάθεση ζωής και αντίστασης ενάντια σε όλους όσους καταστρατηγούν ή διαστρέφουν αυτά για τα οποία οι πρόγονοι μας Εθνικώς και Διεθνώς έδωσαν την ζωή τους για να εξασφαλίσουν για μας.
Ι. Όλγα Γεωργίου Γεριτσίδου
Η Όλγα είναι πρωτοπόρος εκπαιδευτική ψυχολόγος με μακροχρόνια δράση όχι μόνο επί της εκπαίδευσης όλων των ηλικιών και επιπέδων αλλά και επί της εκπαίδευσης και καθοδήγησης οικογενειών, νεαρών ενηλίκων και επαγγελματιών ώστε να μπορούν να λειτουργούν και να αποδίδουν στο ύψιστο επίπεδο κάνοντας ακριβώς αυτό το οποίο η επικρατούσα επιστημονικολογία θεωρεί αδύνατο ανά εποχή : πλήρη αναστροφή μαθησιακών δυσκολιών / δυσλεξίας, γαλούχηση τέκνων ώστε να είναι στο επίπεδο της ιδιοφυΐας, εκπαίδευση επαγγελματιών ώστε να μην έχουν αποτυχίες, και μόνιμη αναστολή / απεξάρτηση ατόμων πάσης ηλικίας και κατάστασης από διάφορες εξαρτήσεις και φοβίες όπως ναρκωτικά, αγοραφοβία, εξάρτηση από ηρεμιστικά, σχέσεις καταχρηστικές, κλπ.
Από την πρώτη στιγμή της ενήλικης ζωής της ( αν όχι και της εφηβικής ) η Όλγα βρέθηκε αντιμέτωπη με διάφορες άκρως εχθρικές ενέργειες του κράτους καθώς και πολέμιων ατόμων. Έτσι αντιστάθηκε και μπόρεσε να επιβιώσει ενώ πολεμήθηκε επαγγελματικά από κατάφωρες και καταχρηστικές αποφάσεις / γνωματεύσεις κρατικών φορέων που ουδέποτε είχαν νομική βάση αλλά απείλησαν σοβαρά την επαγγελματική και προσωπική βιωσιμότητα.
Οι επαναστατικές μέθοδοι που έδειχναν τις δυνατότητες που υπήρχαν στα άτομα που φοιτούσαν σε νηπιαγωγεία, δημόσια σχολεία, ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, κομματικές οργανώσεις και ανθρώπινο δυναμικό όλου του φάσματος από άκρα αριστερά μέχρι κέντρο αμέσως σήμαιναν τον συναγερμό στα άτομα τα οποία ουδέποτε ήθελαν να προσφέρουν στον Άνθρωπο και με διάφορους τρόπους απείλησαν και / ή εκβίασαν την Όλγα να σταματήσει την άκρως νόμιμη και ευεργετική για το άτομο δράση της, σε σημείο που αποπειράθηκαν να την χαρακτηρίσουν αναρχική ( ! ) το 1986 με εκτός θέματος και σχετικότητας νόμους της δικτατορίας Μεταξά.
Αυτή τη στιγμή ( από το 2002 όπου και ξεκίνησε η συστηματική έρευνα γύρω από την συγκάλυψη της δολοφονίας του πατέρα της με την εκταφή της σωρού του ) η Όλγα αντιμετωπίζει επιτυχώς και διαφανώς άκρως εχθρική, πολέμια και παράνομη επίθεση από όλους τους κρατικούς φορείς, οι οποίοι εξόφθαλμα περιπίπτουν σε παρανομίες και παραβάσεις του Συντάγματος, των Νόμων και των Κωδίκων που τους αφορούν, αφού εκείνη κατάφερε να ξεπεράσει μόνη της την απόπειρα οικονομικής καταστροφής που της επεβλήθη.
Αυτό το οποίο η Όλγα θέλει να δείξει και δείχνει σε όλους τους Ανθρώπους είναι ότι οι Νόμοι εφαρμόζονται όταν εμείς οι Πολίτες τους γνωρίζουμε και απαιτούμε την εφαρμογή τους.
ΙΙ. Τάνυα Μαρία Γεριτσίδου
Η Τάνυα είναι ειδική ψυχοπαιδαγωγός και συγγραφέας και έχει μπορέσει να ξαναχτίσει από το μηδέν ή και από το μείον την αυτοπεποίθηση και την πίστη στην ικανότητα τους χιλιάδων παιδιών και εφήβων τα οποία καταρρακώθηκαν στο εκπαιδευτικό σύστημα και της ανατέθηκαν από τους γονείς τους ως τελευταία λύση. Μέσω των μεθόδων που έχει αναπτύξει μαζί με την μητέρα της και με τον ειδικό τρόπο αντιμετώπισης μαθητών όλων των ηλικιών συμπεριλαμβανομένων και ενηλίκων μέσης ηλικίας, έχει κατορθώσει να μπορεί να εγγυάται την πλήρη καλλιέργεια και ανάδειξη του ατόμου σε επίπεδο του πρώτου 10% της κανονικής κατανομής του πληθυσμού. Έχει αναλάβει και αναστρέψει παραβατική και περιθωριακή συμπεριφορά σε εφήβους και ενηλίκους και είναι ειδική στην καλλιέργεια και ανάπτυξη της δημιουργικότητας, κριτικής σκέψης και έκφρασης του ατόμου.
Από την παιδική της ηλικία ενδιαφερόταν για τα κοινά και είχε την δυνατότητα, αν και εσωστρεφής, να οδηγήσει την τάξη της προς κοινωφελείς σκοπούς οι οποίοι πολεμήθηκαν και μπλοκαρίσθηκαν από τις διοικήσεις και τους δασκάλους. Κατά την διάρκεια της φοιτητικής της ζωής ήρθε αντιμέτωπη, όπως και στα σχολικά της χρόνια με άτομα πολέμια και ενάντια στην εκπαίδευση και προστασία της ψυχικής και εκπαιδευτικής υγείας των μαθητών σε σημείο κάθετης αντιπαράθεσης με επιβλέποντες καθηγητές και διοίκηση.
Το συγγραφικό της έργο, τόσο το εκπαιδευτικό όσο και το λογοτεχνικό, πολεμήθηκε διότι αρνήθηκε να το κάνει ‘λιγότερο ριζοσπαστικό’ και αρνήθηκε να μειώσει την αποτελεσματικότητα των συγγραμμάτων της προς μαθητές ώστε να παρατείνεται ο χρόνος σπουδών. Η Τάνυα εκπαιδεύει γονείς, δασκάλους και καθηγητές για να βελτιστοποιήσουν και να επιτύχουν τους σωστούς επαγγελματικούς και εκπαιδευτικούς στόχους ενώ ταυτόχρονα εργάζεται για να αναδείξει κοινωνικά με την δύναμη του πνεύματος που έχει αποδείξει ότι ο κάθε Άνθρωπος κατέχει κάθε άτομο που το επιθυμεί.
Η Τάνυα ακολουθεί και συμπράττει στον αγώνα της μητέρας της και του παππού της, Γεωργίου Α. Γεριτσίδη, ενάντια στην ανομία και αναρχία που προσπαθεί να επιβληθεί από το κράτος και την αγορά, καθώς και εκείνη έχει αναγκασθεί να πολεμήσει για το αυτονόητο δικαίωμα της να υπάρχει επαγγελματικά για ελευθερία και αυτοδιάθεση, έχοντας αρνηθεί την ένταξη της σε σχήματα που χαίρουν καταξίωσης αλλά είναι υπονομευτικά προς τα παιδιά όπως επανειλημμένως της προτάθηκε.