Με τα τελευταία γεγονότα γύρω από το περιστατικό του σκισίματος μέρος του Κορανίου από Έλληνα αστυνομικό έχουμε έξαρση ενός φαινομένου που έχουμε αναλύσει σε αρκετά παλαιότερα άρθρα και editorials : αυτό του κοινωνικού εκφοβισμού με λάθος απόδοση χαρακτηρισμών για ένα ολόκληρο Έθνος, συγκεκριμένα τώρα το Ελληνικό.

Συγκεκριμένα, και όσον αφορά το περιστατικό με το Κοράνι θα αναλύσουμε την καμπάνια των ΜΜΕ να αλλοιώσουν τόσο την κοινή λογική όσο και την αίσθηση αυτοδικαίου που έχουν και εκφράζουν οι Έλληνες Πολίτες.

Τα ΜΜΕ παρουσιάζουν ότι αγνώστων στοιχείων Σύριος Μουσουλμάνος έφερε στο άτομο του, τυλιγμένο σε χαρτοπετσέτες / χαρτί υγείας / χαρτομάντιλο / περίεργα χαρτιά μέρος του Κορανίου γραμμένο στην Αραβική και πιθανώς χειρόγραφο σε απλή σελίδα ( η περιγραφή αυτή αλλάζει από κανάλι σε κανάλι και εκπομπή σε εκπομπή ). Ενώ εξεταζόταν από Έλληνα αστυνομικό προς εξακρίβωση στοιχείων, ο αστυνομικός μη μπορώντας να το διαβάσει / προσπαθώντας να το ανοίξει / προσπαθώντας να το διαβάσει το έσκισε λίγο / κατά λάθος / πολύ / ολοσχερώς / ατιμωτικά και πιθανώς να το ποδοπάτησε / το ατίμασε ενώ ο Σύριος επαναλάμβανε την λέξη « Κοράν, Κοράν ».

Θεωρήθηκε ότι το γεγονός ότι ο Σύριος επαναλάμβανε την λέξη αυτή ήταν αρκετό για να σταματήσει ο αστυνομικός την έρευνα του ή να σεβαστεί ένα χαρτί που θα μπορούσε να ήταν ο,τιδήποτε, απλώς και μόνο βασιζόμενος στον λόγο ενός αγνώστων στοιχείων μετανάστη / λαθρομετανάστη ότι το εν λόγω χαρτί ήταν ιερό. Ολόκληρη η Μουσουλμανική κοινότητα των ( κυρίως παράνομων ) μεταναστών προσεβλήθη από το συμβάν ( για το οποίο υπάρχει μόνο μαρτυρία προφορική και κανένα τεκμήριο που να έχει παρουσιαστεί τουλάχιστον μέσω των ΜΜΕ ) με αποτέλεσμα πορείες, βανδαλισμούς και διάφορες απειλές για Τζιχάντ εάν ολόκληρη η ΕΛ.ΑΣ. δεν ζητούσε συγνώμη που δεν πίστεψε τους λόγους ενός ατόμου που ελέγχανε ακόμα και για περίπτωση τρομοκρατίας και / ή εγκληματικότητας.

Έχουμε δείξει σε αυτό τον ιστοχώρο και στα άρθρα μας ότι όταν η αστυνομία δεν τηρεί τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, το Σύνταγμα και τους Νόμους το στηλιτεύουμε, το καταγγέλλουμε και πολλές φορές απαριθμούμε τα νομικά βήματα που πρέπει να γίνουν. Όταν ο Νόμος μας δίνει το Δικαίωμα τα κάνουμε μόνοι μας.

Συνεπώς, σε αυτή την περίπτωση αυτό που όφειλε να πράξει ο Σύριος που δέχθηκε την κατ’ αυτόν ειδεχθή / προσβλητική πράξη ήταν να ακολουθήσει την νομική οδό και να κυνηγήσει τον αστυνομικό και διοικητικά και ποινικά, σαφώς εάν μπορούσε να αποδείξει τα λεγόμενα του. Ο Νόμος προβλέπει για τέτοιες περιπτώσεις ακόμα και για τις περιπτώσεις απόρων ατόμων και αλλοδαπών ( νομίμων και μη ), ακόμα και χρηματοδοτώντας τους ώστε να βρούν το δίκιο τους ( το λεγόμενο Ευεργέτημα Πενίας ). Όλοι αυτοί οι φερόμενοι ως ‘προστάτες’ των μεταναστών / λαθρομεταναστών οι οποίοι γνωρίζουν ή λένε ότι γνωρίζουν την Ελληνική και Διεθνή Νομοθεσία θα έπρεπε να βοηθήσουν τον άνθρωπο αυτόν ( εάν πραγματικά θυματοποιήθηκε από φανατισμό / θρησκευτικό ρατσισμό ), καθοδηγώντας τον να ακολουθήσει τις πραγματικές οδούς που το Δημοκρατικό και Χριστιανικό Κράτος της Ελλάδας έχει προβλέψει για όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους ανεξαρτήτως θρησκείας και υπηκοότητας όταν θίγονται Ανθρώπινα Δικαιώματα σε όλες τις περιπτώσεις συμπεριλαμβανομένων και των Ελλήνων Πολιτών ( τα Ανθρώπινα Δικαιώματα έχουν Υπερσυνταγματική ισχύ στο Ελληνικό Κράτος, γεγονός το οποίο ουδέποτε αναφέρεται από τα ΜΜΕ ή από Πολιτικούς ή Νομικούς συμπεριλαμβανομένου και σύσσωμου του Δικηγορικού Συλλόγου ).

Στην ουσία, αυτό που ώθησαν τόσο τον ίδιο τον Σύριο όσο και τους ομοϊδεάτες του να κάνουν με αφορμή το περιστατικό αυτό ( εάν υποθέσουμε ότι όντως συνέβη ) υπονόμευσε πολύ περισσότερο τον ίδιο και έβαλε και αυτόν και την κοινότητα του σε μια δυσχερέστατη θέση στην κοινωνία που ευελπιστούν να υπάρξουν και να συμβιώσουν : οι πορείες και οι βανδαλισμοί το μόνο που πέτυχαν ήταν να τονίσουν στους Έλληνες ( και ιδίως τους περίοικους και θύματα των βανδαλισμών ) ότι οι Μουσουλμάνοι είναι κοινωνική απειλή και πηγή εγκληματικότητος. Επίσης ο φανατισμός και ο θυμός για ένα περιστατικό που εάν υποθέσουμε ότι έγινε φέρει και πάρα πολλά ελαφρυντικά, όπως θα τονίσουμε παρακάτω, έκανε πιο δύσκολη την δυνατότητα προσαρμοστικότητας για τους Μουσουλμάνους και τόνωσε τα αρνητικά / βίαια συναισθήματα που πιθανώς να τους έδιωξαν και από την γηγενή τους χώρα.

Κανένας από τις δύο μεριές που φαίνονται ότι συγκρούονται δεν επωφελείται της κατάστασης αυτής. Αντιθέτως προσφέρονται και οι δύο μεριές να γίνουν εργαλεία και έτοιμα θύματα για τις στρατηγικές κινήσεις τρίτων.

Τι εννοούμε με αυτό ;

Εάν υποθέσουμε ότι το συμβάν όντως έγινε, μεγάλο μέρος της ευθύνης το φέρει ο ίδιος ο Σύριος όπως θα το έφερε και οποιοσδήποτε άνθρωπος που κάτι πολύτιμο και σεβαστό το έχει ανάμεσα ή μέσα σε πράγματα / μέρη που δεν μπορούν να δείξουν σε αδαείς ανθρώπους την σημαντικότητα / πολυτιμότητα του πράγματος αυτού. Ένα ιερό κείμενο έχει πολύ σαφή στοιχεία που το κάνουν να φαίνεται έτσι στα μάτια του οποιουδήποτε. Επίσης, ένα ιερό κείμενο δεν είναι προϊόν απλής αντιγραφής σε χαρτί. Όπως η Αγία Γραφή, έτσι και κάθε ιερό βιβλίο έχει συγκεκριμένα σύμβολα. Δεν είναι υποχρεωμένος οποιοσδήποτε τρίτος να γνωρίζει κάτι πέρα από αυτά τα σύμβολα και δεν είναι υποχρεωμένος να θεωρεί ιερό ένα χαρτί που δεν μπορεί να αναγνωρίσει. Π.χ. ένας Έλληνας που έχει αντιγράψει στα Ελληνικά μέρος της Αγίας Γραφής / της Καινής Διαθήκης / της Κυριακής προσευχής σε ένα χαρτί το οποίο μάλιστα έχει τυλιγμένο σε ένα άλλο χαρτί που προορίζεται για χρήσεις που δεν συνδυάζονται ποτέ με λατρεία ( χαρτί με το οποίο σκουπίζουμε ακαθαρσίες ή λεκέδες ) και παρ’ όλες τις εκκλήσεις του σε ένα Μουσουλμάνο αστυνόμο σε μία οποιαδήποτε χώρα έχει μόνο τον εαυτό του να κατηγορήσει που κατ’ αρχάς δεν φύλαξε το συγκεκριμένο χαρτί που ο ίδιος θεωρεί σημαντικό και ιερό με τρόπο που να μην είναι ίδιος με αυτόν που φυλάμε τις λίστες σούπερ μάρκετ και / ή αυτά που πρόκειται να πετάξουμε στο καλάθι των αχρήστων.

Ακόμα όμως και εάν είχε κάνει τα παραπάνω σωστά, σε αυτή την εποχή όπου ο φόβος της τρομοκρατίας και της Εθνικής ασφάλειας έχει δώσει το δικαίωμα να γίνεται άνευ αδείας οποιαδήποτε έρευνα σε κάθε αεροδρόμιο και μάλιστα σε άλλα μέρη ( των χωρών που τα ΜΜΕ μας παρουσιάζουν ως πολιτισμένα και πολιτικά ορθά ) να θεωρείται ανεκτή ακόμα και η άρση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων εάν ο αστυνόμος θεωρήσει με προσωπική του γνώμη ότι κάποιος μπορεί πιθανώς να αποτελεί Εθνική απειλή ή πιθανό τρομοκράτη ( γεγονός απαράδεκτο, φασιστικό αλλά παρ’ όλα αυτά σεβαστό από τα ΜΜΕ, τους πολιτικούς και τους νομικούς που υπεραμύνονται της προστασίας του ανθρώπου ), το γεγονός ότι ο αστυνόμος δεν πίστεψε ή δεν πρόσεξε καν τις κραυγές του Σύριου μετανάστη σε σχέση με το Κοράνι είναι μάλλον άνευ σημασίας.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφέρουμε ότι σε χώρες όπως η Βρετανία, η Γερμανία και οι Η.Π.Α. ( χώρες που οι πολιτικοί επιβάλλουν στην Ελλάδα να υπακούει και να αντιγράφει σε όλα τα κοινωνικοοικονομικά επίπεδα ) εάν ο Σύριος είχε την συμπεριφορά αυτή θα τον συνελάμβαναν χωρίς να του δώσουν το δικαίωμα δικηγόρου, δημοσιότητος και / ή ακρόασης και δεν θα αναγνώριζαν ότι υπήρξε καν ποτέ από εκείνη την στιγμή και στο εξής.

Από την μεριά του αστυνομικού υπάρχει το εξής βασικό στοιχείο : αυτό της Εθνικής ασφάλειας. Εάν σεβόταν την έκκληση του Συρίου να μην εξετάσει το έγγραφο μόνο με βάση τον λόγο του, και κατόπιν ο Σύριος αυτός με το έγγραφο του συμμετείχε σε πολύνεκρη ή ολιγόνεκρη τρομοκρατική επίθεση / τρομοκρατική επίθεση / πράξη βίας, οι ευθύνες των ανθρωπίνων αυτών ζωών θα ήταν αποκλειστικά και μόνο στους ώμους του και δικαίως η κοινωνία θα τον κατηγορούσε / τιμωρούσε ότι δεν εκτέλεσε το καθήκον του και δεν την προστάτεψε.

Η έλλειψη πραγματικών τεκμηρίων και ονομάτων στα διάφορα ρεπορτάζ επίσης επιτρέπει υποψίες για κατασκευασμένο συμβάν, σχεδιασμένο ακριβώς για να επιτύχει αυτό το οποίο συμβαίνει αυτή την στιγμή στην χώρα μας : την αίσθηση του δίκαιου θυμού και από τις δύο μεριές, σίγουρο συστατικό για βίαιες συγκρούσεις, ενώ όπως είπαμε στην αρχή το συμβάν θα μπορούσε κάλλιστα με άκρως πολιτισμένο και δημοκρατικό τρόπο. Ακόμα και ανθρωπιστικές οργανώσεις θα μπορούσαν να αναλάβουν αυτό το έργο εάν ήταν πράγματι ανθρωπιστικές και ήθελαν να προστατέψουν τους ανθρώπους και στις δύο πλευρές.

Ποιος λοιπόν επωφελείται της καταστάσεως εάν όχι οι μετανάστες ή οι γηγενείς Έλληνες ή η αστυνομία ;

Οι πραγματικοί ρατσιστές και φασίστες όλων των κοινωνιών είναι οι μόνοι που επωφελούνται, γεγονός το οποίο φαίνεται από τις πράξεις τους τόσο στο συγκεκριμένο συμβάν όσο και γενικά στην κοινωνική τους συμπεριφορά. Όποιος επιδιώκει την εξαθλίωση οποιασδήποτε κοινωνικής ομάδας και κοινωνικού στρώματος σε μια κοινωνία, όποιος συσσωρεύει πλούτο μέσω κρατικών μέτρων όπως φορολογίες και επιχορηγήσεις και αναθέσεις έργων, όποιος έχει δείξει ότι επιθυμεί την εκμετάλλευση άλλων προς προσωπικό του πλουτισμό ( βλέπε ελαστικά ωράρια εργασίας, μαζικές απολύσεις, μαύρες προσλήψεις, χρήση Εθνικού πλούτου / ρευστοποιήσεις Εθνικού πλούτου, κ.ά. ) είναι αυτός που πραγματικά πληρεί τις προϋποθέσεις του φασίστα και ρατσιστή. Μόνο αυτός καθημερινά θεωρεί ολόκληρες κοινωνικές ομάδες κατώτερες και με δυνατότητα άκρας εκμετάλλευσης και εμπορευματοποίησης των, ακριβώς όπως οι Αμερικάνοι Νότιοι γαιοκτήμονες και οι Άγγλοι αποικιοκράτες του 19ου αιώνα θεωρούσαν τους Αφροαμερικάνους και τους Ινδούς αντίστοιχα ( αλλά και τους εργάτες και τους φτωχούς και τους μετανάστες, κλπ ).

Έτσι λοιπόν με την απασχόληση της κοινής γνώμης και την διάσπαση του Λαού καθώς και την υπονόμευση του ( αφού δεν επιτρέπουν στους μετανάστες πραγματικά να αφομοιωθούν όσον αφορά την λογική της Ελληνικής κοινωνίας και όχι του θρησκεύματος ) αφ’ ενός καθοδηγούν την κοινωνία προς ολοκληρωτικά καθεστώτα και προς απεμπόληση της Δημοκρατίας ( βλ. ΛΑΟΣ ) και αφ’ ετέρου τραβάν την προσοχή από μείζονα θέματα κοινωνικής και οικονομικής φύσεως που θα επικέντρωνε την κοινή λογική και την Λαϊκή γνώμη στην πραγματική ταυτότητα του ΣΕΒ, των διεθνών φορέων όπως το ΔΝΤ ( Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ), την ΕΕ ( Ευρωπαϊκή Ένωση ), το Σύμφωνο Σταθερότητος και τις διάφορες ‘επιχειρηματικές συμφωνίες’ όπως η συμφωνίες / συμβάσεις για τους διάφορους αγωγούς αερίου / πετρελαίου, η εξαγορά των λιμανιών, η χρηματοδότηση συγκεκριμένων επιχειρήσεων και τραπεζών και πολλές άλλες καταστάσεις – σκάνδαλα τα οποία δημιουργούνται προς ενίσχυση των πραγματικών φασιστών που λυμαίνονται την Γη παγκοσμίως και που δεν θα μπορούσαν να εκτελέσουν ελεύθερα με την προσοχή της κοινής γνώμης επάνω τους.

Και εδώ, τελειώνοντας, ερχόμαστε και στον λόγο που όλα τα ΜΜΕ κόπτονται και αφιερώνουν τόσο χρόνο σε όσες εκπομπές ακόμα ελπίζουν ότι μπορούν να αγγίξουν / επηρεάσουν τον Λαό ( τύπου ειδήσεων, talk show, και σατυρικών εκπομπών όπως το Αλ Τσαντίρι του Λ. Λαζόπουλου ) : αφ’ ενός να τον απασχολήσουν όπως περιγράψαμε παραπάνω ( οι καναλάρχες είναι είτε οι ίδιοι φασίστες όπως περιγράψαμε είτε εντολοδόχοι αυτών των παγκοσμίων φασιστών ) και αφ’ ετέρου να υπονομεύσουν και να αποδυναμώσουν ακόμα παραπάνω την ταυτότητα των Ελλήνων, επιβάλλοντας τους να λυπούνται και να ντρέπονται για μια κατάσταση που οι ίδιοι ποτέ δεν προκάλεσαν ( η άφιξη των μεταναστών / λαθρομεταναστών δεν έγινε με πρωτοβουλία του Ελληνικού Λαού αλλά με πρωτοβουλία των εφοπλιστών – δουλεμπόρων που διαθέτουν τον εξοπλισμό και την υπερνομική δυνατότητα να μεταφέρουν τόσο κόσμο μαζικά και να επιβάλλουν την μη απέλαση που προβλέπει ο Νόμος κανονικά ) αλλά τους επεβλήθηκε κοινωνικά και οικονομικά και φασιστικά αφού ποτέ δεν ερωτήθηκε ο Λαός όταν οι κυβερνήσεις Ν. Δ. και ΠΑΣΟΚ με την ανοχή και κάλυψη του ΚΚΕ και της εκκλησίας επεδίωξαν την εισροή ολόκληρων πληθυσμών στο κράτος του. Αντιθέτως, του επεβλήθηκε η συντήρηση και η οικονομική στήριξη των χεριών αυτών εργασίας που στο μεγαλύτερο ποσοστό τους χρησιμοποιήθηκαν και χρησιμοποιούνται από τις μεγάλες βιομηχανίες παντός είδους και όχι από τον Λαό όπως επαναλαμβάνεται σε επίπεδο Μάντρα. Η συντήρηση αυτή βγήκε από τα ασφαλιστικά ταμεία τα οποία είχαν χτίσει πρότερες του 1992 γενιές και προορίζονταν για την στήριξη του Ελληνικού Λαού και όχι παθητικού ( αφού το μεγαλύτερο ποσοστό μεταναστών / λαθρομεταναστών δεν πλήρωναν εισφορές ) ισόποσου των ελλήνων συνταξιούχων ανά πάσα στιγμή ή και πολλαπλάσιο τους, με αποτέλεσμα τη κατάρρευση όλων των ταμείων και την ένδεια των Ελλήνων Πολιτών.

Η ένδεια αυτή αποτελεί καταπάτηση τόσο του Συντάγματος όσο και των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των Ελλήνων, όπως τέτοια καταπάτηση είναι και η αίσθηση ανασφάλειας που έχουν οι Έλληνες στην καρδιά της Αθήνας και αλλού , η συνεχής τριβή με άτομα που δεν μπορούν λόγω των προκατασκευασμένων αυτών συμβάντων να αφομοιωθούν στη Ελληνική κοινωνία και η ανηλεής και καταιγιστική προσβολή της προσωπικότητας των Ελλήνων από τα ΜΜΕ και συγκεκριμένους παρουσιαστές, πολιτικά κόμματα και πολιτικούς αντιπροσώπους / επιχειρηματίες οι οποίοι τολμούν σε μία χώρα που απέρριψε τον ρατσισμό του ναζισμού και την κτηνωδία της θρησκευτικής καταδίωξης από τους Δυτικοευρωπαίους Ναζί να προβάλλουν τον δικό τους φασισμό και ρατσισμό και ναζισμό ως Εθνικό ελάττωμα.

Κανένας Πολίτης σε καμμία χώρα που υπομένει την ίδια μεταχείριση δεν πρέπει να το ανεχθεί ή να το αποδεχθεί αυτό.