Με την παραμονή των Χριστουγέννων, την κατ’ εξοχήν έναρξη του εορτασμού της Γεννήσεως του Ιησού Χριστού, αλλά και πλήθος άλλων αντιστοίχων επετείων ανά θρησκεία αυτές τις ημέρες, στα πλαίσια της προετοιμασίας για τον μεγάλο εορτασμό παραθέτουμε το πρώτο μας δώρο.
Προς πολλούς Πολίτες πολλών κρατών λέγεται ότι διάφορες έρευνες από επιστήμονες έχουν πιστοποιήσει αδιαμφισβητήτως την έλλειψη ικανότητας, εξυπνάδας, εργατικότητας, κ. ά. . Αυτές οι ‘έρευνες’ είναι πάντα εγκληματικά και αντιδεοντολογικά γενικευμένες επί όλου του πληθυσμού, μεθοδολογικά βρίθουν λαθών, ελλείψεων και αμαθείας, και επίσης χρησιμοποιούν στην καλύτερη περίπτωση αμφισβητούμενα ή πεπαλαιωμένα εργαλεία ερεύνης τα οποία είτε δεν μετρούν αυτό το οποίο ισχυρίζονται ότι μετρούν ( lack of validity ) ή δεν μπορούν να παρέχουν σταθερές και αντικειμενικές μετρήσεις, παρουσιάζοντας κάθε φορά διαφορετική εικόνα ( lack or reliability ).
Αυτού του είδους οι έρευνες οι οποίες επιδιώκουν να κατηγοριοποιήσουν ολόκληρους πληθυσμούς είναι δεοντολογικά και επιστημονικά αλλά και ανθρωπολογικά εσφαλμένες διότι αγνοούν και δεν λαμβάνουν υπ’ όψη βασικές αρχές της ψυχολογίας, της κοινωνιολογίας και των αρχών επιστημονικής μεθοδολογίας η οποία έχει επανειλημμένως αποδείξει ότι η ευφυΐα δεν είναι ούτε φυλετικό ούτε εθνικό / πολιτισμικό προσόν, δεν μπορεί να μετρηθεί με τα κλασσικά τεστ ευφυΐας τύπου Stanford- Binet , Wisc, κλπ. Η εκδήλωση του επιπέδου ευφυΐας του Ανθρώπου ασχέτως κοινωνικοοικονομικής τάξης και κουλτούρας είναι κυμαινόμενη και επηρεάζεται άμεσα από τις συνθήκες μέτρησης, τον τρόπο μέτρησης και την εξοικείωση με την λογική που διέπει τόσο τον ερευνητή όσο και το εργαλείο που χρησιμοποιεί.
Είναι πολύ εύκολο για έναν ανήθικο εγκληματία ‘επιστήμονα’ να μετρήσει και να αποδείξει ‘επιστημονικά’ ότι ο οποιοσδήποτε είναι είτε ιδιοφυΐα είτε διανοητικά καθυστερημένος ακριβώς την ίδια στιγμή κατά βούληση. Αυτό το οποίο θα χρησιμοποιήσει για να το επιτύχει αυτό είναι η ίδια η λογική και μεθοδολογία που ακολουθεί ο εγκέφαλος όλων ανεξαιρέτως των Ανθρώπων ανά την γη για την μάθηση όλων των ειδών : η εκμάθηση γίνεται με ηρεμία και αίσθηση ασφάλειας, μεθοδολογικά αργή ή λίγη σε έκταση ύλη όταν πρωτοεισάγεται κάποιος σε ένα θέμα και με γεωμετρική επιτάχυνση ρυθμού αφομοίωσης και εύρους / ποσότητας ύλης, όσο ο εγκέφαλος εξοικειώνεται με την φύση του αντικειμένου που μαθαίνει.
Συνεπώς, εάν ο επιστήμονας θέλει αν αποδείξει ότι το άτομο ή η ομάδα που εξετάζει είναι πανέξυπνη θα παρουσιάσει το υλικό του και τους ελέγχους του σύμφωνα με και σεβόμενος την μεθοδολογία και λειτουργία αυτή του εγκεφάλου για μάθηση, ενώ εάν θέλει να παρουσιάσει το άτομο ή την ομάδα αυτή ως ανεπίδεκτη μαθήσεως ή ως χαμηλής νοημοσύνης / με μαθησιακές δυσκολίες θα παρουσιάσει το υλικό του και θα κάνει τους ελέγχους του με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί να λάβει χώρα η μαθησιακή διαδικασία του εγκεφάλου : όπως έχει παρατηρηθεί πανηγυρικά στα καινούργια σχολικά βιβλία της Ελλάδος, θα είναι απειλητικό ή εκφοβιστικό, θα έχει τεράστια ποσότητα ύλης στην αρχή, θα παρουσιάζεται χωρίς λογική συνέπεια, χωρίς επαφή με την πραγματικότητα ή την καθημερινότητα, με σύμβολα / ή αναπαραστάσεις / παραδείγματα που τα ίδια απαιτούν εκμάθηση, θα είναι αποσπασματική και κατακερματισμένη και θα απαιτεί την ίδια επίδοση από το αρχάριο άτομο με το άτομο που έχει εντρυφήσει σε πανεπιστημιακό επίπεδο και για πολλά χρόνια. Οποιοδήποτε άτομο εκτεθεί σε τέτοιου είδους κακοποίηση δεν θα μπορέσει να μάθει και θα χαρακτηρισθεί με μαθησιακές δυσκολίες και / ή με χαμηλή νοημοσύνη.
Αυτό συμβαίνει και στα λεγόμενα τεστ ευφυΐας καθότι κατ’ αρχάς επιβαρύνουν το άτομο με το άγχος της επίδοσης και της αξιολόγησης σε επίπεδο βασανιστικό ( αφού έρχεται αντιμέτωπο με την πιθανότητα να στιγματισθεί και να αποκλεισθεί από την ομάδα στη οποία ανήκει ) και αυτά τα οποία ζητούνται προς απάντηση δεν λαβαίνουν υπ’ όψη προσωπικές προτιμήσεις, κουλτούρα, κοινωνικοοικονομικό επίπεδο. Επίσης, ο τρόπος εκφώνησης / παρουσίασης των προβλημάτων εμπνέει φόβο καθ’ ότι ή δεν είναι γνωστός ή είναι συνδυασμένος με την έννοια των διαγωνισμάτων που εμπνέει φόβο σε πολλούς ανθρώπους μαθητές ή πρώην μαθητές. Επίσης, πολλές φορές η ‘ έξυπνη’ απάντηση είναι σπαζοκεφαλιά / puzzle – παγίδα που δεν έχει να κάνει με ευφυΐα αλλά με επίπεδο εκπαίδευσης επί τέτοιων προβλημάτων – σπαζοκεφαλιών, οι οποίες πολλές φορές απλώς αντανακλούν αυτό το οποίο ο συγγραφέας / σχεδιαστής του τεστ ευφυΐας θεωρεί έξυπνο λαμβάνοντας ως μέτρο αυτά τα οποία ο ίδιος δεν μπορεί να λύσει.
Συνεπώς, γονείς, μαθητές, φοιτητές, επαγγελματίες : ποτέ μην αφήσετε μία τέτοια διαδικασία σχολική / φοιτητική, και /ή επαγγελματική / ερευνητική να σας πείσει ποτέ περί ευφυΐας δικής σας, της οικογενείας σας, της περιοχής σας, της φυλής σας, του έθνους σας, του κόσμου μας. Το μόνο το οποίο αποδεικνύει κάθε τέτοια μέτρηση για ακόμα μία φορά είναι η κακόβουλη και ανόητη παγίδα ορισμένων ή ανοησία – χαμηλή νοημοσύνη ακόμα περισσοτέρων οι οποίοι προσπαθούν να πείσουν άλλους ότι είναι ανόητοι ενώ οι ίδιοι είναι έξυπνοι. Η φύση, μέρος της οποίας αποτελεί και ο Άνθρωπος μετράει την εξυπνάδα με την δυνατότητα επιβίωσης του κάθε ζώου. Συνεπώς, οι πιο ευφυείς Άνθρωποι στον πλανήτη είναι αυτοί οι οποίοι καταφέρνουν να επιβιώνουν και να λειτουργούν όταν οι νόμοι, το κράτος, η διαφθορά, η έλλειψη αξιοκρατίας και όλες οι άλλες διαδικασίες του στημένου παιχνιδιού τους κόβουν πόρους και / ή δρόμους – διόδους που δικαιούνται να έχουν και που είναι ζωτικής σημασίας. Οι πιο ηλίθιοι άνθρωποι στον πλανήτη είναι αυτοί οι οποίοι έχουν στην διάθεση τους de facto απεριόριστους πόρους, δυνατότητες πειραματισμού, ανοχής, συμβούλων, απόκρυφης γνώσης ( επιστημονικής και κοινωνικής ), δυνατότητες αποφυγής / καταπάτησης του νόμου και πάλι αποτυχαίνουν παταγωδώς στους στόχους τους αλλά και στην συγκάλυψη / παρουσίαση του προφίλ τους θετικά.
Ιδιαίτερα στους Έλληνες, οι οποίοι ιστορικά έχουν προδοθεί, υποσκαφθεί, πουληθεί, παραπλανηθεί, συκοφαντηθεί και τους έχει υπεξαιρεθεί ο πλούτος τους ( εδαφικός, υπεδαφικός, ιστορικός, παραγωγικός, αποθεματικός, πολιτισμικός ) αξίζει να τους ειπωθεί πόσο ανεπτυγμένη ευφυΐα έχουν σε επίπεδο του υψηλού 5% ( μαζί με ορισμένα άλλα Έθνη ), όχι λόγω φυλής ή γονιδίων αλλά λόγω της αποφασιστικότητας να μην αφήσουν τους εαυτούς τους να είναι απαίδευτοι, άποροι και στο έλεος των πάντων και έχουν καταφέρει ακόμα και τώρα που είναι οι πιο ληστρικά φορολογημένοι στην Ευρώπη να έχουν καλύτερο επίπεδο ζωής και περισσότερες απαιτήσεις για ποιότητα ζωής και εκπαίδευσης ενώ οι πόροι και το διαθέσιμο ποσό χρημάτων έχει τεχνητά καταστεί πολύ χαμηλό. Είναι λοιπόν φυσικό ένας Λαός ο οποίος παρουσιάζει αυτό το προφίλ εδώ και αιώνες παγκοσμίως να υπόκειται επιθέσεις οι οποίες να προσπαθούν πλέον να σπάσουν όχι την συμπεριφορά αλλά την πεποίθηση από την οποία πηγάζει, δηλαδή ότι « έχω την ικανότητα και θα το κάνω ».
Επιστρέφοντας στο εορταστικό των ημερών αλλά επί του θέματος μας μπορούμε να πούμε με ασφάλεια, με βάση τα παραπάνω, ότι ο πιο ευφυής Άνθρωπος ο οποίος έχει καταγραφεί ιστορικά ήταν / είναι ο Ιησούς Χριστός, καθ’ ότι όντας γεννημένος σε μία κοινωνική θέση με καμμία δυνατότητα και κανένα προγνωστικό για προβολή του εαυτού του ή του κηρύγματος του, μπόρεσε σε τρία χρόνια να καταφέρει αυτό το οποίο άλλοι οι οποίοι γεννήθηκαν στις τάξεις από όπου τα κηρύγματα δινόταν και επιβαλλόταν δεν το κατάφεραν σε όλη τους την ζωή : το όνομα του και το αυθεντικό του κήρυγμα υπάρχει και εφαρμόζεται παρ’ όλες τις επιθέσεις, διαστρεβλώσεις και διωγμούς των κάθε είδους κοσμικών και μη ιερατείων ( συμπεριλαμβανομένων και των ‘χριστιανικών’ ) εδώ και 2000 χρόνια και δεν δείχνει καθόλου σημάδια να μην μπορούμε να πούμε το ίδιο και σε 3000 χρόνια.
Με αυτό ας κλείσουμε το 2008 και ας προετοιμαστούμε για μία καινούργια αρχή όπου θα βλέπουμε και θα αναγνωρίζουμε την ευφυΐα εκεί που πραγματικά υπάρχει.
Καλά Χριστούγεννα ( ή Καλές Γιορτές ) και πιο ξεκάθαρος/ ευκατανόητος και συνεπώς ευτυχισμένος ο Καινούργιος Χρόνος.