Όπως είχαμε δεσμευθεί προεκλογικά, με την πάροδο των εκλογών και των πλέον καίριων δειγμάτων γραφής της κυβερνήσεως, σήμερα θα δώσουμε τις λύσεις στα θέματα που θέσαμε στην επιστολή που στείλαμε στα κόμματα πρίν τις εκλογές και που ζητούσε από τους επίδοξους αρχηγούς να τοποθετηθούν επί των μειζόνων θεμάτων του Έθνους και της Ελληνικής Κοινωνίας.
Οι λύσεις αυτές δεν είναι γενικές και αόριστες αλλά πρακτικές, απλές και λογικές. Επίσης, οι λύσεις αυτές ΔΕΝ καταπατούν τα Ανθρώπινα Δικαιώματα συνόλου Πολιτών ούτε τα Ανθρώπινα Δικαιώματα μεμονωμένου Πολίτη πάντα με βάση τις αρχές της αναλογικότητος ( δηλαδή, ότι ο κάθε ένας έχει υποχρεώσεις και ευθύνες ανάλογα με τα μέτρα του αλλά τα ίδια Δικαιώματα με κάθε άλλον ), της ελευθερίας – αυτοδιάθεσης ( δηλαδή παροχή επιλογών που να είναι βιώσιμες και όχι εκβιαστικές ) και του Κράτους Δικαίου.
Προτού προβούμε στην κατά τομέα έκθεση ενός πραγματικού Ανθρωπιστικού και Κοινωνικού προγράμματος που προασπίζει και κοινωνικοοικονομικά και Εθνικά συμφέροντα, πρέπει να αναφέρουμε ότι στην επιστολή που ζητούσε πραγματικές δεσμεύσεις από τους πολιτικούς αρχηγούς των κομμάτων Βουλής δεν απάντησε κανείς, όπως ήταν αναμενόμενο και είχαμε προαναγγείλει. Δεν θα μπορούσαν να απαντήσουν με υπογραφή επί του εγγράφου χωρίς πραγματικά μετά να έπρεπε να παραβούν ενυπόγραφη γραπτή δέσμευση ( που συνιστά ποινικά δόλο ). Στην περίπτωση προεκλογικού δόλου μπορούν να γίνουν νομικές κινήσεις που δεν καλύπτονται από τον απαράδεκτο και κατ’ ουσίαν αντισυνταγματικό νόμο περί ασυλίας πολιτικών / βουλευτών, που υπάρχει στο Σύνταγμα καταχρηστικά και από μη Δημοκρατικό Πολίτευμα.
Σαφώς λοιπόν, προδότες, μειοδότες και φαύλοι δεν μπορούσαν να απαντήσουν εν’ όψη της ειλημμένης αποφάσεως τους να συλήσουν, διαλύσουν και καταστρέψουν την χώρα ολοκληρωτικά ει δυνατόν και μέσα στο 2009.
Για να δούμε λοιπόν τι θα έκανε ένας πραγματικός Έλληνας ή μια Ελληνίδα ηγέτης που πραγματικά θα ήταν αδιάφθορος/η, άτεγκτος/η, αποφασισμένος/η, άφοβος/η, και ενήλικος/η στο μυαλό και όχι μόνο στην ηλικία.
Όπως ζητήσαμε και από τους πολιτικούς αρχηγούς έτσι και εμείς θα απαντήσουμε με βάση τους τομείς όπως αυτοί περιγράφονται με τα προβλήματα τους στην Διακήρυξη μας.
Επειδή θα περιγράψουμε ένα ολόκληρο κρατικό σύστημα και μία συγκεκριμένη κρατική κατεύθυνση η έκταση της προτεινόμενης απάντησης είναι αρκετή. Πρός διευκόλυνση λοιπόν του αναγνώστη, παραθέτουμε μία σύνοψη των στόχων που θα επιτυγχάνονταν με την εφαρμογή του συστήματος αυτού και κατά βούληση μπορείτε να διαβάσετε το συναφές απόσπασμα που λεπτομερώς περιγράφει την οργάνωση αυτή. Συνιστούμε όμως να διαβάσετε την πρόταση για την εξωτερική πολιτική και την οικονομία καθ’ ότι εκεί βρίσκονται οι απαντήσεις όλα τα οικονομικά προβλήματα της Ελλάδας.
ΣΥΝΟΨΗ
Με την ολοκλήρωση των απαντήσεων που θα μπορούσε να δώσει ένας απλά λογικά σκεπτόμενος και ειλικρινά με όρεξη και κίνητρο να βοηθήσει την Ελλάδα να αξιοποιήσει όλο της το εν δυνάμει περιθώριο ανάπτυξης σε όλους τους τομείς έχουμε την παρουσίαση ενός προγράμματος βασισμένου πραγματικά στην αξιοκρατία, την ισοτιμία των Πολιτών απέναντι στον Νόμο, την προστασία και προάσπιση όλων των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και την απόλυτη αναγνώριση και σεβασμό του Λαού ως Κυρίαρχο και υπέρτατο διαχειριστή της εξουσίας.
Για πρώτη φορά έχουμε πρόγραμμα που αποκαθιστά την Τάξη ουσιαστικά και αντικειμενικά χωρίς να ασεβεί στην υπερσυνταγματική Συνθήκη ΕΣΔΑ στο οποίο ουδείς που δεν φέρει πραγματική ευθύνη για την κατάντια του Κράτους μας και την υποβάθμιση του κύρους μας και της ποιότητας ζωής μας δεν πλήττεται, ούτε καλείται να εκτίσει ή πληρώσει ποινή για αδικήματα άλλου.
Για πρώτη φορά εξασφαλίζεται πραγματικά όχι μόνο η οικονομική ευημερία όλων ανεξαιρέτως των Πολιτών χωρίς ουδεμία εξαίρεση αλλά και μία υγιής οικονομία χωρίς ελλείμματα και δημοσιονομικές τρύπες με δυνατότητες ταχείας ανάπτυξης. Και αυτό χωρίς καν να αναφερθούμε και να αναλύσουμε όλες τις πλουτοπαραγωγικές δυνατότητες της χώρας ( στην ουσία αναφερθήκαμε μόνο μερικώς στον Τουρισμό και την διαχείριση ενέργειας ) όπως πρωτογενής, δευτερογενής και τριτογενής παραγωγή, εκμετάλλευση εδάφους / υπεδάφους, αξιοποίηση σχέσεων με την Ευρώπη και διεθνείς συμβάσεις, αξιοποίηση της Διασποράς, εκμετάλλευση και αξιοποίηση των σημείων και συμβόλων διεθνών και Εθνικών αντικειμένων όπως η παράδοση των Ολυμπιακών Αγώνων και άλλων αρχαίων, μεσαιωνικών και μοντέρνων σημείων αναφοράς παγκόσμιας κουλτούρας με Ελληνική Εθνικότητα, και πλήθος άλλων δυνατοτήτων παραγωγής εσόδων εκτός φορολογίας και βεβαίως άνευ δανεισμού, το οποίο σημαίνει ειρηνική και ομαλή αποδέσμευση της Ελλάδας από εξαρτήσεις και ανισομερείς σχέσεις.
Η εργασία πέραν της εγγυημένης υποστήριξης της και προσφοράς της από το Κράτος για όλους ανεξαιρέτως, αποδεσμεύεται από το άγχος της καταναγκαστικής κατάρτισης άνευ ουσιαστικής εκπαιδεύσεως και η τριτοβάθμια εκπαίδευση γίνεται εξαιρετικά ποιοτική και πλουτοπαραγωγική για το Κράτος και πραγματικά απευθύνεται στα άτομα που σε όποιο σημείο της ζωής τους αποφασίσουν να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση για την οποία πραγματικά ενδιαφέρονται.
Η βασική υποχρεωτική εκπαίδευση γίνεται φιλική στον μαθητή και τον εκπαιδευτικό, εξαιρετικά ποιοτική, εξασφαλίζοντας ελεύθερο χρόνο για μαθητές και γονείς χωρίς το άγχος της σχεδόν κατατονικής και άκαρπης μελέτης. Οι απόφοιτοι της βασικής εκπαίδευσης είναι άτομα μορφωμένα και καταρτισμένα σε όλες τις βασικές κατηγορίες μαθητικών αντικειμένων βάσει των απαιτήσεων της καθημερινότητας και δίνει την δυνατότητα για ανεξάρτητη προσωπική περαιτέρω καλλιέργεια. Εγγυημένα στην πραγματικά δωρεάν εκπαίδευση οι Πολίτες γίνονται ενεργοποιημένοι και ανεξάρτητοι με όλα τα εφόδια για να αποφασίσουν όχι μόνο επαγγελματική σταδιοδρομία αλλά και προσωπική εξέλιξη.
Η υγεία είναι πραγματικά δωρεάν και προσβάσιμη σε όλα τα μέρη της Ελλάδας, και όλο το ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό έχει υψηλότατο κίνητρο για να τιμήσει την ζωή ως το ιερότερο και υψηλότερο αγαθό.
Η αξία της ζωής και η άμεση προτεραιότητα για την προφύλαξη της διέπει όλους τους τομείς του Κράτους συμπεριλαμβανομένων και των αστυνομικών και στρατιωτικών σωμάτων, αναδεικνύοντας αστυνομικούς και στρατιωτικούς καριέρας σε πραγματικά εχέγγυα για την ασφάλεια της ζωής και της περιουσίας των Πολιτών, οι οποίοι και οι ίδιοι με την στρατιωτική τους θητεία θα γνωρίζουν όχι μόνο να πειθαρχούν και όχι να υποτάσσονται αλλά και να αυτοπροστατεύονται προς ετοιμότητα και εχέγγυο της προστασίας του Έθνους και των εδαφών μας εάν αυτό παρ’ ελπίδα χρειαστεί.
Και πάλι όλα τα στοιχεία του Κράτους Πρόνοιας και υποστήριξης / παροχών πρός τους Πολίτες περιγράφηκαν μόνο στα πλαίσια της πρώτης μεταβατικής φάσης ( δηλαδή, του πρώτου εξαμήνου έως χρόνου για τις εξασφαλίσεις των ζωτικών θεμάτων επιβίωσης και από δύο έως πέντε χρόνια για την πλήρη λειτουργία σε όλες τις βαθμίδες κυρίως της εκπαίδευσης του νέου συστήματος ). Από την στιγμή της εγκαθίδρυσης του νέου αυτού συστήματος και της δυνατότητας σε όλους τους Πολίτες να αποκτήσουν μέσω της αίσθησης ασφάλειας πραγματικό κίνητρο για περαιτέρω εξέλιξη σε ποιοτικό / Ανθρωπιστικό επίπεδο θα είμαστε έτοιμοι να περάσουμε την επόμενη φάση ανάπτυξης όπου οι παροχές προς τους Πολίτες θα είναι κατά πολύ υψηλότερες όσο το βιοτικό επίπεδο εξυγιαίνεται.
Βεβαίως, για να μπορέσει ένας ηγέτης να γίνει πιστευτός κατ’ αρχάς αλλά και επίσης να είναι ταχύς και αποτελεσματικός στις κινήσεις που περιγράφηκαν, θα πρέπει να είναι όπως είπαμε αποφασισμένος : αυτό σημαίνει ότι ο ηγέτης αυτός πρώτος θα έχει θέσει ως εχέγγυο και ποινή σε περίπτωση αποτυχίας όχι μόνο την περιουσία του αλλά και την ζωή του. Αυτό θα δείξει ότι αισθάνεται και αρκετά σίγουρος για την επιτυχία του και αρκετά σοβαρός και υπεύθυνος ως παράγων διαμόρφωσης της καθημερινότητας και των ζωών των άλλων ώστε να ρισκάρει ο ίδιος ό,τι πιο ιερό έχει ένας Άνθρωπος.
Και φυσικά για αυτό τον λόγο που τον γνωρίζουν και οι καλοί και οι κακοί ηγέτες δεν τόλμησε κανείς να απαντήσει εγγράφως και χωρίς εκθέσεις ιδεών στην επιστολή μας. Τώρα λοιπόν που οι απαντήσεις έρχονται εμπράκτως και σε προσωπικό και σε γενικό επίπεδο, θεωρήσαμε ότι μπορούμε πλέον να δημοσιεύσουμε μία από τις βιώσιμες λύσεις στα ‘αδιέξοδα’ και τους «τετραγωνισμούς του κύκλου».
Δείτε την πλήρη ανάλυση εδώ