Client Όλγα Γεριτσίδου Added on 21 Δεκεμβρίου, 2011 Category

ΠΡΟΣ : αρμόδιο τμήμα ΔΕΗ

ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΗ : ΟΛΓΑ Γ. ΓΕΡΙΤΣΙΔΟY
Εκπαιδευτική Ψυχολόγο,
Ελπίδος 29, 141 21
Αθήνα
Αρ. παροχής : 700770424-016
Στοιχεία πελάτη : 70510815014300

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΕΝΣΤΑΣΗ – ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

Έλαβα από εσάς τιμολόγιο λογαριασμού ΔΕΗ «έναντι» όπου ενυπήρχαν τα εξής ποσά που είχατε χρεώσει :

Για δήμο – ΕΡΤ και ΕΕΤΗΔΕ : ? 490,83 εκ των οποίων για το ΕΕΤΗΔΕ ? 409
Ανεξόφλητο ποσό : ? 113 ( από προηγούμενο λογαριασμό )
Συνολική αξία ηλεκτρικού ρεύματος και ΦΠΑ : ? 325,17

Με την παρούσα σας ενημερώνω ότι εξοφλήθησαν τόσο το ανεξόφλητο ποσό ( ? 113 ) στο περιφερειακό σας κατάστημα Κηφισιάς με την υπʼ αρ. 652670 απόδειξη με ημερομηνία 29/11/2011 και σφραγίδα της υπαλλήλου σας Φούφλια Π., όσο και η συνολική αξία του ηλεκτρικού ρεύματος και ΦΠΑ ( ? 325,17 ) μέσω τραπέζης την 1/12/2011 και ώρα 11:19 π.μ. στην Eurobank Ν. Ηρακλείου Αττικής.

Δηλαδή, όπως προκύπτει και από τα απλά φωτοαντίγραφα που επισυνάπτω με την παρούσα η χρέωση σας του προϊόντος σας ( δηλαδή η κατανάλωση του ηλεκτρικού ρεύματος ) έχει πληρωθεί.

1. εκκρεμότητες άλλων αρχών μέσω λογαριασμού ΔΕΗ

Όπως είναι ευρέως γνωστό και σύμφωνα με την νομοθεσία η σχέση που διέπει την εταιρεία σας και εμένα είναι αδιαμφισβήτητα σύμβαση ιδιωτικού δικαίου και η συμφωνία μας βάσει αυτής συμφωνία μεταξύ ιδιωτών. Άρα, η νομική μορφή της εταιρείας σας ( Α.Ε., δηλαδή Ανώνυμη Εταιρεία ) υπόκειται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ στο Αστικό Δίκαιον με όλες τις διαδικασίες , υποχρεώσεις, κλπ που διέπονται από αυτό.

Άρα, είναι σαφές, όπως π.χ. και σύμφωνα με τον νόμο 1080/1980 ότι η ΔΕΗ σε καμμία περίπτωση δεν υπόκειται σε άλλο καθεστώς ούτε αλλάζει ο χαρακτήρας της σχέσης της με εμένα ως ιδιώτη ακόμα και στις περιπτώσεις μη καταβολής χρεώσεων που δεν άπτονται με την καθʼ αυτό ηλεκτροδότηση και σε καμμία περίπτωση δεν δικαιούται η ΔΕΗ να αποτελέσει εκβιαστικό παράγοντα σε αστική ή διοικητική μου διαφορά με τρίτα πρόσωπα, νομικά ή φυσικά, όπως π.χ. ο δήμος Ηρακλείου Αττικής, η ΕΡΤ και το υπουργείο οικονομικών ή η τοπική μας Δ.Ο.Υ. .

Σας ενημερώνω λοιπόν ότι πρόκειται να προβώ σε Ένσταση και Διαμαρτυρία στον δήμο Ηρακλείου Αττικής λόγω της έλλειψης ανταποδοτικότητας υπηρεσιών του προς τα εμένα σε σχέση με τα δημοτικά τέλη τα οποία μέσω εσάς καταχρηστικώς μου απαιτεί και έως ότου διευθετηθεί η διαφορά μου με τον δήμο ( το περιεχόμενο της οποίας ουδόλως σας αφορά ) δεν πρόκειται να καταβάλω δημοτικά τέλη σε αυτόν.

Επίσης, όπως πολύ καλά γνωρίζετε σύμφωνα με την σαφή απόφαση της ολομέλειας του ΣτΕ την υπ. αρ. 1934/1998 αντίκειται στο Σύνταγμα της Ελλάδος να επιβάλλετε εσείς κυρώσεις για λογαριασμό δημόσιας εξουσίας και κυριαρχίας όπως μέτρα εξαναγκασμού για την καταβολή φορολογίας και τελών, αφού είστε Ν.Π.Ι.Δ. και όχι Ν.Π.Δ.Δ. και μόνο το Κράτος και Ν.Π.Δ.Δ. τα οποία και αυτά είναι αποκεντρωμένες καθʼ ύλην Κρατικές Υπηρεσίες μπορούν να ασκήσουν κατʼ εξοχήν δημόσια εξουσία και άσκηση κυριαρχίας.

Επίσης, σας γνωστοποιώ ότι δεν αναγνωρίζω το συγκεκριμένο τέλος/φόρο ο οποίος ονομάζεται ΕΕΤΗΔΕ καθʼ ότι αποτελεί αντισυνταγματική φορολόγηση της περιουσίας μου, είναι δε υπό αμφισβήτηση και εξετάζεται από την ολομέλεια του ΣτΕ και είναι ουσιαστικά βέβαιο ότι θα ευδοκιμήσει η προσφυγή, εξαφανίζοντας την Κρατική αυτή απαίτηση.

Πρόκειται ούτως ή άλλως να προβώ και σε προσβολή αυτού στα διεθνή δικαστήρια για σωρεία θεμάτων παράβασης τόσο κοινοτικών και Συνταγματικών διατάξεων όσο και παραβάσεων της Χάρτας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και άλλων διεθνών διατάξεων και ως εκ τούτου δεν δικαιούστε να προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια που να καθιστά την επιβολή του ΕΕΤΗΔΕ αμάχητη και στερούμενη της δυνατότητας αιτήσεως μου δικαστικής προστασίας χωρίς την πρόκληση από εσάς, ένα Ν.Π.Ι.Δ. ανεπανόρθωτης και καταστροφικότατης ζημίας.

Συνεπώς, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΡΙΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΓΩ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΡΟΛΟ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΒΛΑΠΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΡΙΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΘʼ ΟΤΙ ΤΟΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ.

2. κοινωφελής χαρακτήρας και υποχρεώσεις ΔΕΗ

Πέραν της ανωτέρω αδιαμφισβήτητης κατάστασης όσον αφορά την σχέση – σύμβαση ιδιωτικού δικαίου που μας διέπει, και βάσει του οποίου δεν έχετε δικαίωμα ούτε καν βεβαίωσης των απλήρωτων τελών ούτε και δικαίωμα εξάσκησης κυριαρχικού Κρατικού Δικαιώματος η ιδιότητα σας ως πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας διέπεται και δεσμεύεται ΚΑΙ από οδηγίες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την οδηγία 2009/72/ΕΚ δεν έχει το Κράτος δικαίωμα να σας επιβάλλει να κόψετε την παροχή σε καταναλωτές που ναι μεν δεν καταβάλλουν διεκδικούμενους μέσω του λογαριασμού ηλεκτροδότησης φόρους, πληρώνουν δε κανονικά την κατανάλωση του ρεύματος που χρησιμοποίησαν. Επίσης, σαφώς δεν μπορεί να διακοπεί η παροχή σε ευάλωτους καταναλωτές.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον Γερμανό επίτροπο Oettinger οι κυβερνήσεις των Ευρωπαϊκών Χωρών πρέπει να εξασφαλίζουν την συμμόρφωση με το σύνολο της σχετικής ενωσιακής νομοθεσίας συμπεριλαμβανομένης της οδηγίας 2009/72/ΕΚ και των διατάξεων αυτής που αφορούν την προστασία των καταναλωτών ( άρθρο 3 και παράρτημα Ι ), τα Δικαιώματα των ευάλωτων καταναλωτών ( άρθρο 3 παράγραφοι 7 & 8 ) και την καθολική υπηρεσία ( άρθρο 3 παράγραφος 3 ). Η οδηγία ουδόλως υποχρεώνει ούτε συνδέει το Δικαίωμα πρόσβασης των οικιακών καταναλωτών στην ηλεκτρική ενέργεια με τις φορολογικές τους υποχρεώσεις. Αντιθέτως, και σύμφωνα με την κοινοτική νομοθεσία η οποία σύμφωνα με το Σύνταγμα μας ( άρθρο 28 Σ ) αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του εσωτερικού Ελληνικού Δικαίου και υπερισχύουν από κάθε άλλη αντίθετη διάταξη νόμου, η Ελλάδα έχει σαφή υποχρέωση να παρέχει στους οικιακούς καταναλωτές το δικαίωμα να προμηθεύονται ηλεκτρική ενέργεια. Επίσης, κάθε ειδικός όρος για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελληνική Επικράτεια οφείλει να εξασφαλίζει την συμμόρφωση με το σύνολο της σχετικής ενωσιακής νομοθεσίας όπως αυτή παρουσιάστηκε όσον αφορά το σύνολο της οδηγίας 2009/72/ΕΚ.

Συνεπώς, και εφʼ όσον το ηλεκτρικό ρεύμα που έχω καταναλώσει είναι όχι μόνο πληρωμένο αλλά προπληρωμένο ( εφʼ όσον πρόκειται για λογαριασμό «έναντι» ) δεν δικαιούστε να διακόψετε την παροχή και άρα να μου αφαιρέσετε το Δικαίωμα πρόσβασης στην ηλεκτρική ενέργεια ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ για θέματα φορολογικών υποχρεώσεων που μάλιστα τελούνται και υπό αμφισβήτηση όπως ήδη σας έχω γνωστοποιήσει ανωτέρω.

3. θέματα Συνταγματικότητας – νομιμότητας

α. θέμα ανταποδοτικότητας τελών από τους ΟΤΑ

Ως γνωστόν και σύμφωνα και με την εγκύκλιο με αρ. πρωτ. 605, 3/1/2007, η δυνατότητα επιβολής ανταποδοτικών τελών συναρτάται με την πλήρωση συγκεκριμένων κριτηρίων που απορρέουν από την φύση των τελών αυτών, για την οποία έχουν εκδοθεί οδηγίες σύμφωνα με την 2/2077/14-1-2005 εγκύκλιο του υπουργείου εσωτερικών :

Συγκεκριμένα, το ανταποδοτικό τέλος καταβάλλεται έναντι ειδικής αντιπαροχής και εξυπηρετεί όποιους την χρησιμοποιούν ενώ συνδέεται άρρηκτα με την παροχή ειδικής ωφέλειας.

Για να είναι λοιπόν νόμιμη η επιβολή ανταποδοτικού τέλους εκτός των άλλων θα πρέπει να έχει καθοριστεί συγκεκριμένο έργο ή παροχή συγκεκριμένων υπηρεσιών τα οποία πρέπει να συμβάλλουν στην βελτίωση της ποιότητας ζωής, στην ανάπτυξη της περιοχής και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των Πολιτών και θα πρέπει να έχει τοπικό αλλά και εξαιρετικό χαρακτήρα ( δηλαδή να μην περιλαμβάνεται σε υποχρεωτικά παρεχόμενες υπηρεσίες ή εκτελούμενα έργα που χρηματοδοτούνται από άλλες πηγές ).
Επίσης, θα πρέπει να έχει προσδιορίσει τον κύκλο των προσώπων για το ειδικό συμφέρον των οποίων προορίζεται η λειτουργία του έργου ή η παροχή των υπηρεσιών ( ΣτΕ 3231/2005, 2462/1999 ) και η ειδική αυτή ωφέλεια του συγκεκριμένου κύκλου προσώπων από την παροχή της υπηρεσίας / την εκτέλεση του έργου πρέπει να προκύπτει με σαφήνεια ή να μπορεί να διαπιστωθεί για να καταστεί εφικτή η δικαιολόγηση του ανταποδοτικού τέλους. Επίσης, θα πρέπει να προκύπτει σχέση αναλογίας ανταποδοτικού τέλους και δαπάνης των συγκεκριμένων αντίστοιχων υπηρεσιών και να μην υπερβαίνουν το ύψος των δαπανών αυτών γιατί διαφορετικά υποκρύπτεται φορολογία, πράγμα που είναι αντίθετο με τον χαρακτήρα των υπηρεσιών αυτών ως ανταποδοτικών. Εξ άλλου, είναι πολυάριθμες οι αποφάσεις του ΣτΕ περί ανταποδοτικών τελών που πάσχουν νομιμότητος λόγω μη συνδρομής των όρων της εξουσιοδοτικής διάταξης, όπως π.χ. ακύρωση κανονιστικών πράξεων των ΟΤΑ περί επιβολής ανταποδοτικών τελών ( ΣτΕ 168/2006, 2203/2003 ).

Τόσο το τέλος υπέρ ΕΡΤ όσο και συγκεκριμένα τέλη υπέρ του δήμου Ηρακλείου Αττικής είτε παγίως είτε συγκυριακά ( ιδίως στην περίπτωση του δήμου Ηρακλείου Αττικής ) στερούνται ανταποδοτικότητας για διάφορους λόγους που πρόκειται να γνωστοποιήσω στους ίδιους και σε κάθε αρμόδια αρχή και που δεν αφορά τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας ο οποίος απλώς οφείλει να γνωρίζει ότι επίκειται θέμα αστικής διαφοράς με τρίτα πρόσωπα στην οποία δεν δικαιούται να παρέμβει και να υπεισέλθει ως παράγοντας εξαναγκασμού, καταναγκασμού και εκβιασμού.

Ενδεικτικά μόνο πρόκειται να σας αναφέρω ότι σχετικά με το θέμα της ανταποδοτικότητας του τέλους της ΕΡΤ, το ύψος της δαπάνης που επιβάλλεται και ο τρόπος υπολογισμού της υποκρύπτει φορολογία και ως εκ τούτου αντίκειται στον φερόμενο ως ανταποδοτικό χαρακτήρα του τέλους.

Επίσης, ενδεικτικά σας αναφέρω ότι ο δήμος έχει μονομερώς διακόψει την παροχή υπηρεσιών και την δυνατότητα πρόσβασης μου σε αυτές ( ειδικότερα σε θέματα καθαριότητας και παροχής ασφαλών πεζοδρομίων – στάθμευσης ενώ το ύψος της χρέωσης είναι υπό αμφισβήτηση σε σχέση με την παροχή των υπηρεσιών αυτών ).

Συνεπώς και μέχρι να εξακριβωθεί ο πράγματι ανταποδοτικός χαρακτήρας των τελών υπέρ ΕΡΤ και δήμων η χρέωση μου μέσω του λογαριασμού σας για αυτά ΤΕΛΕΙ ΥΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΑ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΧΘΕΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ, ΠΟΥ ΦΕΡΕΣΤΕ ΩΣ Ο ΑΠΛΟΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΑΥΤΩΝ.

β. θέμα νομιμότητας – Συνταγματικότητας ΕΕΤΗΔΕ και της ανάθεσης έργου που έχει πραγματοποιηθεί εμμέσως πλήν σαφώς στην ΔΕΗ για την είσπραξη αυτού

Τα διάφορα κωλύματα στην εγκαθίδρυση και νόμιμο χαρακτηρισμό του ΕΕΤΗΔΕ ως τέλους είναι πολλά εκ των οποίων βασικά άπτονται κατʼ αρχάς της ελλείψεως συγκεκριμένης παροχής υπηρεσίας ή πράγματος ανταποδοτικού χαρακτήρα ( όπως θεωρητικά παρέχουν οι ΟΤΑ ), θέμα ουσιαστικού χαρακτήρα του ΕΕΤΗΔΕ ως φόρου, το οποίο προκύπτει και από την έλλειψη ανταποδοτικότητας και από τον τρόπο υπολογισμού / σκοπού όπως αυτός περιγράφεται στον νόμο 4021/2011.

Ειδικότερα, αφʼ ενός τίθεται θέμα παράβασης της αρχής νομιμότητας του φόρου ( άρθρο 78 Σ ) καθʼ ότι ενώ κανένας φόρος δεν επιβάλλεται ούτε εισπράττεται χωρίς τυπικό νόμο που καθορίζει το υποκείμενο της φορολογίας και το εισόδημα, το είδος της περιουσίας / δαπανών / συναλλαγών που αναφέρεται ο φόρος, η βάση υπολογισμού του φόρου καθορίζεται από Ν.Π.Ι.Δ. και όχι από διοικητικές αρχές όπως Συνταγματικά επιβάλλεται. Η χρήση της μεθόδου υπολογισμού που ακολουθεί η ΔΕΗ συνιστά σιωπηρή αλλά ξεκάθαρη εξουσιοδότηση προς Ν.Π.Ι.Δ. να καθορίσει το αντικείμενο του φόρου που έχει προσδιορισθεί ανεπαρκώς από τον νομοθέτη, ενώ μάλιστα λαμβάνει παχυλή αμοιβή για την υπηρεσία αυτή, καθιστώντας έτσι την ΔΕΗ ως ΑΝΤΙΠΟΙΟΥΜΕΝΗ φορέα Κρατικής εξουσίας και επωφελούμενη από την αντιποίηση αυτή.

Εξ άλλου, η απόκτηση αυτή εκ μέρους σας επιπρόσθετης ιδιότητας ως αμφισβητούμενης νομιμότητας φοροεισπράκτορα για λογαριασμό του δημοσίου και όχι υπέρ κάποιας συγκεκριμένης υπηρεσίας η οποία μας παρέχεται από πηγή που δεν χρηματοδοτείται ετεροτρόπως, μονομερώς παραβιάζει από την πλευρά σας την σύμβαση μας στην οποία δεν παρουσιάζεστε ως παράρτημα ή μέρος Ν.Π.Δ.Δ. και η οποία σύμβαση είναι σύμβαση αυστηρώς Ιδιωτικού Δικαίου, προβαίνετε σε μονομερή και αυτόβουλη πρόκληση ανεπανόρθωτης αστικής ζημίας αλλά και πρόκλησης τεράστιας απειλής στην βιολογική υπόσταση των συμβαλλομένων σε επίπεδο σοβαρής απειλής της ζωής, της υγείας και της ακεραιότητας φυσικών προσώπων εκ των οποίων δεν είναι όλα ούτε καν υπόχρεα οποιασδήποτε νόμιμης ή μη νόμιμης χρέωσης. Δηλαδή, η νέα σας αυθαίρετη λειτουργία ως φοροεισπράκτορας και εν γένει φορέας κρατικής δημοσιονομικής πολιτικής βλάπτει και παρεμποδίζει την νόμιμη σας ιδιότητα ως πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος που αποτελεί ζωτικό κοινωνικό αγαθό και προστατεύεται από ΥΠΕΡΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΜΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΜΑΧΗΤΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ.

Συνεπώς, ούτε για το ΕΕΤΗΔΕ δικαιούστε να διακόψετε την παροχή αγαθού που σας έχει πληρωθεί και το οποίο προστατεύεται από τις διατάξεις περί της προστασίας καταναλωτών και των νόμων περί Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

4. θέματα δυνατότητας φοροδοτικότητας

Το ΕΕΤΗΔΕ προσβάλλει όχι μόνο την Συνταγματικώς προστατευόμενη εγγύηση αναλογικότητας κάθε φορολογικής υποχρέωσης ( συμπεριλαμβανομένων και οποιονδήποτε τελών ) με την φοροδοτική ικανότητα του κάθε Πολίτη αφού επιβάλλει αυθαίρετα και χωρίς συνυπολογισμό υποκειμενικών μαζί με αντικειμενικών στοιχείων, αλλά και την κατοχύρωση της προστασίας του Δικαιώματος της Ιδιοκτησίας / Στέγης που εγγυούνται και το Σύνταγμα μας και η ΕΣΔΑ.

Δηλαδή, αφʼ ενός δεν λαμβάνεται υπʼ όψη η πραγματική φοροδοτική ικανότητα του κάθε Πολίτη ( όπως στην περίπτωση μου που υπόκειμαι σε ολοένα και μεγαλύτερη μείωση των ήδη μηδαμινών εισοδημάτων μου αφού λόγω της τεράστιας ύφεσης, ενεργείας και κρίσης που μαστίζει την Χώρα μας η παροχή των υπηρεσιών μου είναι δευτερεύουσας προτεραιότητας για τους φυσικούς μου πελάτες οι οποίοι παλεύουν να εξασφαλίσουν τα αγαθά της φυσικής τους επιβίωσης όπως τροφή και στέγη ) και αφʼ ετέρου η αδυναμία καταβολής του φόρου / ΕΕΤΗΔΕ οδηγεί σε de facto δήμευση και στέρηση της ατομικής ιδιοκτησίας του αλλά και του Δικαιώματος πρόσβασης σε στέγη διότι οδηγείται εξαναγκαζόμενος σε πώληση / αξιοποίηση της ιδιοκτησίας παρά την στέρηση του ή σε αναγκαστική έξωση λόγω αδυναμίας πληρωμής ενοικίου.

Συνεπώς, δεν είναι Συνταγματικά ανεκτός φόρος ή τέλος που δεν λαμβάνει υπʼ όψη την φοροδοτική ικανότητα Πολίτη και που τον εξωθεί σε φτώχεια και στέρηση των βασικών του Δικαιωμάτων της Επιβίωσης. Μέσω του ΕΕΤΗΔΕ η ΔΕΗ καθιστά αδύνατη την πληρωμή του λογαριασμού κάνοντας τον και εξαιρετικά υψηλό και αρνούμενη και κάθε ευκολία πληρωμής ακόμα και σε Πολίτες που ενδεχομένως να επιθυμούν να ανταποκριθούν αλλά δεν μπορούν αλλιώς ( δηλαδή με άμεση καταβολή ).

Δηλαδή ουσιαστικά η ΔΕΗ απαγορεύει στους Πολίτες την πρόσβαση σε ηλεκτρικό ρεύμα για λογαριασμό εντελώς άσχετων με την παροχή της ηλεκτροδότησης λόγων και δικαιολογιών.

Συνεπώς εάν προβείτε σε διακοπή της παροχής ηλεκτροδότησης διότι τεχνηέντως και δολίως έχετε απαγορεύσει στους Πολίτες να σας πληρώσουν το χρησιμοποιημένο ρεύμα ή επικαλεστείτε δήθεν ανεξόφλητο λογαριασμό λόγω μη ικανοποίησης τρίτων προσώπων και χρεώσεων για τις οποίες δεν είστε δικαιούχος διαπράττετε τα εγκλήματα του εκβιασμού, της θέσεως σε κίνδυνο ζωής και περιουσίας καθώς και της επιβολής προδήλως αντισυνταγματικών νόμων ενώ σύμφωνα με το Σύνταγμα στο οποίο υπόκεισθε και εσείς ( τόσο ως Ν.Π.Ι.Δ. όσο και οι υπάλληλοι σας προσωπικά ως εκπρόσωποι σας ) οφείλετε να μην υπακούσετε με γραπτή σας γνωστοποίηση στις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες.

Το γεγονός ότι πρόκειται να πληρωθείτε αδρά εις βάρος των ήδη υπό ανέχεια Πολιτών για την προδήλως παράνομη, αντισυνταγματική και αντιανθρωπιστική σας ενέργεια αυτή σας επιβαρύνει επιπλέον και με το αδιαμφισβήτητο κίνητρο του προσπορισμού χρηματικού οφέλους υπέρ σας το οποίο ούτε δικαιούσθε ούτε νομιμοποιείσθε να καρπώνεσθε από προϊόν αντιανθρωπιστικών και αντισυνταγματικών πράξεων.

5. θέματα Ανθρώπινης Αξιοπρέπειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

Σύμφωνα με το άρθρο 2 του Συντάγματος το Πολίτευμα μας θεσπίζεται ως Ανθρωποκεντρικό με θεμέλιο την Αξία του Ανθρώπου, και δεν αποτελεί απλή διακήρυξη αλλά κανόνα Δικαίου Συνταγματικού επιπέδου, σύμφωνα με τον οποίο όλα τα Πολιτειακά όργανα οφείλουν όχι μόνο να σέβονται αλλά και να προστατεύουν την Αξία αυτή ( Ολ. ΑΠ 40/1998 ). Η θεμελιώδης αυτή Συνταγματική διάταξη δε ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΕΣ ΣΕ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ Ή ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ( άρθρο 110 παρ. 1, άρθρο 48 παρ. 1 Σ ).

Το ΕΕΤΗΔΕ προδήλως αντίκειται στην αρχή του Σεβασμού και της Προστασίας του Ανθρώπου, διότι :

Α. η διακοπή της ηλεκτροδότησης οδηγεί σε έσχατη εξαθλίωση και θέτει σε κίνδυνο την υγεία και την επιβίωση των πληττομένων ατόμων, τους θέτει δε σε αδυναμία αντίρρησης άνευ κινδύνου της προσωπικής τους υγείας και ακεραιότητας σε οποιαδήποτε χρέωση είτε αυτή είναι τέλος είτε είναι φόρος.

Β. ασκεί τεράστια ψυχολογική βία και απειλή σε άτομα που ήδη πλήττονται στυγνά και αλύπητα όσον αφορά την οικονομική τους δυνατότητα και συνεπώς την επιβίωση τους, σε σημείο που παραβιάζονται σύσσωμα και οφθαλμοφανώς τα στοιχειώδη ατομικά Δικαιώματα του κάθε Πολίτη.

Γ. η διακοπή της ηλεκτροδότησης είναι μέσο εξαναγκασμού στην καταβολή φορολογικών επιβαρύνσεων που καταλήγουν στην ανεπανόρθωτη προσβολή της ίδιας της ουσίας της Ανθρώπινης Αξιοπρέπειας, κάτι που απαγορεύεται ρητώς από το Σύνταγμα μας. Επίσης, επεμβαίνει στην προσωπική ζωή των Πολιτών οδηγώντας σε ανεπανόρθωτη πιθανή διατάραξη των σχέσεων της οικογένειας και της οικογενειακής γαλήνης μέχρι και στο σημείο απονενοημένων διαβημάτων.

Συνεπώς και δεδομένων των οφθαλμοφανών αυτών απαράδεκτων βάσει του Συντάγματος συνεπειών για τις οποίες η κοινωνία βοά και για τις οποίες επισήμως ενημερώνεστε με την παρούσα, οφείλετε βάσει του Συντάγματος που είναι υπεράνω κάθε νομοθεσίας, συμπεριλαμβανομένου και του νόμου 4021/2011, και των υπερσυνταγματικών διατάξεων της ΕΣΔΑ οφείλετε να μην προβείτε σε καμμία διακοπή λόγω μη πληρωμής τελών που δεν άπτονται της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος ή τελούν υπό αμφισβήτηση σε προσωπικό ή γενικό επίπεδο.

Τέλος, η τροπολογία του άρθρου 53 του νόμου 4021/2011 ακυρώνει το συμβόλαιο παροχής ηλεκτροδότησης που έχουμε υπογράψει από μονομερή, μεταγενέστερη της σύμβασης νομοθετική ρύθμιση με την οποία δεν έχει κανένα Δικαίωμα να προβεί σε ακύρωση συμβάσεων ιδιωτικού δικαίου. Εάν προβείτε σε διακοπή της ηλεκτροδότησης λόγω μη πληρωμής του ΕΕΤΗΔΕ ή της αμφισβήτησης μου των υπολοίπων τελών, παραβιάζετε τη Συνταγματικώς εγγυώμενη και προστατευόμενη οικονομική Ελευθερία μου με την ειδικότερη μορφή της ελευθερίας των συμβάσεων διότι ανεπίτρεπτα επιβάλλετε το εξαιρετικό μέτρο της αυτοδίκαιης καταργήσεως εγκύρων, καταρτισμένων συμβάσεων, κάτι παράνομο βάσει νομολογίας ( ΣτΕ 3199/2003 ).

Βάσει όλων των ανωτέρω, και

ΕΠΕΙΔΗ η κατανάλωση / αξία του ηλεκτρικού ρεύματος μου έχει πληρωθεί όπως αποδεικνύεται από τις συνημμένες αποδείξεις

ΕΠΕΙΔΗ τα υπόλοιπα τέλη τελούν υπό αμφισβήτηση όπως έχω Δικαίωμα να πράξω εφʼ όσον δεν μπορεί να υπάρξει αμάχητη επιβολή τέλους ή φόρου

ΕΠΕΙΔΗ η ΔΕΗ Α.Ε. δεν είναι δικαιούχος των τελών / φόρων που δικαίως ή αδίκως εισπράττει υπέρ τρίτων

ΕΠΕΙΔΗ η σύμβαση παροχής ηλεκτρικού ρεύματος μεταξύ εμού και της ΔΕΗ Α.Ε. είναι αποκλειστικά και μόνο σύμβαση ιδιωτικού δικαίου και η ΔΕΗ Α.Ε. Ν.Π.Ι.Δ. που δεν δικαιούται να ασκεί κρατική εξουσία

ΕΠΕΙΔΗ ασκώντας εξουσία που ανήκει αποκλειστικά και μόνο σε αστυνομικές αρχές και Ν.Π.Δ.Δ. που έχουν όμως πρόδηλη κρατική ιδιότητα επί του θέματος επιβολής εξαναγκασμού είσπραξης φόρων, η ΔΕΗ Α.Ε. αντιποιείται ιδιότητας παρανόμως

ΕΠΕΙΔΗ για την παράνομη αυτή άσκηση εξουσιαστικού δικαιώματος λαμβάνει παχυλή αμοιβή εις βάρος των πελατών της και βλάπτοντας αυτούς προσπορίζει προσωπικό χρηματικό όφελος

ΕΠΕΙΔΗ η επιβολή ΕΕΤΗΔΕ επʼ απειλήν διακοπής ηλεκτροδότησης είναι οφθαλμοφανώς και προδήλως αντισυνταγματική και αντιανθρωπιστική και ως άμεσα πλήττουσα την ζωή και την ακεραιότητα των Πολιτών επιβάλλεται εκ του Συντάγματος η μη άσκηση καταναγκαστικών μέτρων είσπραξης που να απειλούν αυτά

ΕΠΕΙΔΗ η διακοπή ηλεκτροδότησης οδηγεί στην άμεση και ανεπανόρθωτη εξαθλίωση οικονομικά και ουσιαστικά και την διατάραξη της οικογενειακής γαλήνης

ΕΠΕΙΔΗ η εξασφάλιση δημοσίου οφέλους δεν είναι εγγυημένη / αποδεδειγμένη

ΕΠΕΙΔΗ το μέσο εξαναγκασμού της εκβιαστικής διακοπής ηλεκτροδότησης ακόμα και σε περίπτωση πληρωμής του ηλεκτρικού ρεύματος οδηγεί στην άμεση αφαίρεση πρόσβασης σε στέγη αλλά και νομής της ιδιοκτησίας των Πολιτών και εξαθλίωση της ποιότητας ζωής και έκπτωση της κοινωνικής ζωής

ΕΠΕΙΔΗ τροποποίηση έγκυρης και νόμιμης σύμβασης ιδιωτικού δικαίου είναι παράνομη όταν γίνεται από το δημόσιο μονομερώς και αυτοβούλως / αυθαιρέτως

ΕΠΕΙΔΗ η ΔΕΗ δεν έχει δικαίωμα να εισπράττει φόρο ή αμφισβητούμενης ανταποδοτικότητας τέλος

                ΖΗΤΩ 
  1. να διαχωριστεί η χρέωση ΕΕΤΗΔΕ από τον υπόλοιπο λογαριασμό ηλεκτροδότησης
  2. να μην προβείτε σε καμμία ενέργεια διακοπής της παροχής μου εφʼ όσον το ηλεκτρικό ρεύμα είναι πληρωμένο
  3. να αναμένετε ενημέρωση επί της έκβασης της αμφισβήτησης μου των τελών ΟΤΑ – ΕΡΤ και να μην προβείτε σε καμμία ενέργεια είσπραξης τους κατά την διάρκεια της αμφισβήτησης αυτής
  4. να μην επιτραπεί αυθαίρετη είσοδος κανενός από τους εργαζομένους σας ή τους συμβαλλόμενους με εσάς στην ιδιοκτησία μου άνευ δικής μου παρουσίας και άδειας καθʼ ότι αποτελεί παραβίαση ασύλου και καταπάτηση ξένης ιδιοκτησίας για την οποία θα αναγκαστώ να προσφύγω στα δικαστήρια τόσο εναντίων των υπαλλήλων / συνεργατών σας όσο και εσάς ως ηθικούς αυτουργούς
  5. να κοινοποιήστε εγγράφως στο αρμόδιο υπουργείο την εναντίωση μου και τους λόγους για τους οποίους νομίμως σας έχω απαγορεύσει την οποιαδήποτε επέμβαση στην σύμβαση μας ιδιωτικού δικαίου με όλες τις συνέπειες σε αντίθετη περίπτωση

Επιφυλασσόμενη παντός νομίμου Δικαιώματος μου

Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα σε αυτούς προς τους οποίους απευθύνεται καθώς και να αντιγράψει το περιεχόμενο αυτής ολόκληρο στην έκθεση επίδοσης που θα συντάξει.

Όλγα Γεωργίου Γεριτσίδου

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

This site is registered on wpml.org as a development site.