(συνέχεια από μέρος 1)

Όσον αφορά εγκαταστάσεις ή χώρους όπως γήπεδα, μουσεία, αρχαιολογικές περιοχές / αξιοθέατα, Ολυμπιακά ακίνητα, θέατρα, υποδομές στις Εθνικές οδούς, κλπ αφού ξεκαθαρίσουμε την μέχρι τώρα κατάσταση και οι υπαίτιοι αποζημιώσουν και επιστρέψουν τις όποιες καταχρήσεις και υπεξαιρέσεις η διαθεσιμότητα αυτών στον λαό θα έχει ως εξής : οι αθλητικές ομάδες δεν θα επιχορηγούνται από το Κράτος αλλά θα θεωρούνται επιχειρήσεις με πιθανούς συνδρομητές – φίλαθλους και οι ιδιοκτήτες τους οφείλουν να τις τροφοδοτούν και συντηρούν όπως οι ίδιοι επιθυμούν. Η χρήση των γηπέδων θα είναι με καθεστώς ενοικίασης με την ώρα ή την ημέρα και βεβαίως όπως σε κάθε επιχείρηση θα υπάρξει η καθιερωμένη φορολόγηση του 10%. Σε περίπτωση που δηλώσουν ότι διαλύουν την επιχείρηση – ομάδα ήτοι δεν επιθυμούν να την διοικούν άλλο αυτή η ομάδα αυτόματα θα μετατρέπεται σε συνεταιριστικό όμιλο με μέλη / μετόχους όλους τους φιλάθλους που επιθυμούν να εγγραφούν και με επιστασία του Κράτους θα είναι οι ίδιοι ελεύθεροι να διοικήσουν την ομάδα / επιχείρηση τους και τα κέρδη που αυτή θα αποφέρει. Αυτό το καθεστώς θα ισχύει για κάθε ομάδα με βαθιά ιστορία στην Ελλάδα, δηλαδή με έτος ίδρυσης τουλάχιστον είκοσι χρόνια πρίν και ίδρυση όχι από ιδιώτη αλλά από σωματείο ή άλλου είδους συνεταιρισμό / όμιλο. Μεταβίβαση τέτοιας ομάδας σε αλλοδαπό ιδιοκτήτη ή εταιρεία απαγορεύεται.

Δημόσια θέατρα, το μέγαρο μουσικής, μουσεία, αρχαιολογικές περιοχές, κλπ θεωρούνται περιουσία του Ελληνικού Λαού και η είσοδος σε αυτά είναι ελεύθερη ( με εξαίρεση στην περίπτωση των θεάτρων όταν λειτουργούν με παραστάσεις ιδιωτικών θιάσων ) στους Έλληνες Πολίτες και σε όσους νόμιμους μετανάστες διαμένουν στην Ελλάδα, καθ’ ότι συμμετέχουν στα κοινά βάρη. Παραστάσεις που φιλοξενούνται σε δημόσια θέατρα θα φιλοξενούνται με καθεστώς ενοικίασης που θα καλύπτει έξοδα συντήρησης του θεάτρου και θα επιτρέπεται να κόβεται εισιτήριο για να προσπορίσει εισόδημα στον ιδιωτικό θίασο, όμως όχι παραπάνω από επίπεδο που να κάνει την παράσταση προσιτή σε όλο το σύνολο των Πολιτών ανεξαιρέτως. Θίασοι που θα ανήκουν στο Κράτος από δραματικές σχολές και άλλες δραστηριότητες καθώς και το Εθνικό θέατρο θα δίνουν παραστάσεις δωρεάν στα Κρατικά θέατρα. Η αμοιβή των καλλιτεχνών θα είναι από τον προϋπολογισμό στα πλαίσια των δημοσίων υπαλλήλων. Η ποιότητα στα Κρατικά θέατρα θα ελέγχεται και θα επιδιωχθεί να χτισθεί φήμη του Ελληνικού Εθνικού Θεάτρου σε παγκόσμιο επίπεδο ως ένα από τα πολιτιστικά θέλγητρα της σύγχρονης Ελλάδος. Η είσοδος δεν θα είναι ελεύθερη στους μη φέροντες ταυτότητα Έλληνα Πολίτη αλλά στους Ευρωπαίους Πολίτες το εισιτήριο θα είναι στο επίπεδο κόστους μόνο συντήρησης του θεάτρου πρός εξίσωση των με τους Έλληνες Πολίτες που εμ την φορολογία τους το έχουν ήδη πληρώσει. Μη Έλληνες και μη Ευρωπαίοι θα πληρώνουν το πλήρες εισιτήριο με κέρδος για το θέατρο.

Το αυτό ισχύει και όλες τις υπόλοιπες κοινόχρηστες εγκαταστάσεις.

Ιδίως για την περίπτωση της αλυσίδας Κρατικών ξενοδοχείων ‘Ξενία’, αφού διερευνηθεί τόσο η διοίκηση τους όσο και οι συνθήκες μεταβίβασης τους σε μη κρατικά χέρια καθώς και η υπεύθυνοι για τον εκφυλισμό και την εγκατάλειψη ορισμένων μονάδων, επιστραφούν τα κλεμμένα και υπεξαιρεμένα κεφάλαια και υποδομές, θα επιδιώξουμε να αναβιώσουμε την Ελληνική φιλοξενία σε όλες της τις διαστάσεις.

Συγκεκριμένα, με τα επιστρεφόμενα κεφάλαια θα γίνει η συντήρηση και η επισκευή όλων των μονάδων καθώς και ο εκσυγχρονισμός τους ώστε να είναι στο επίπεδο των διεθνών υπερπολυτελών ξενοδοχείων. Η επάνδρωση θα γίνει από επαγγελματίες στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες και ασκούμενους των τεχνικών σχολών του νέου συστήματος και θα αμείβονται στα πλαίσια των δημοσίων υπαλλήλων. Οι μισθοί αυτοί θα κερδίζονται από την κίνηση του ξενοδοχείου στο οποίο οι Έλληνες Πολίτες θα πληρώνουν ως διαμονή μόνο τα έξοδα συντήρησης της εγκατάστασης ( το ίδιο και οι νόμιμοι μετανάστες ), οι Ευρωπαίοι Πολίτες θα πληρώνουν ως διαμονή τα έξοδα συντήρησης και τους μισθούς του προσωπικού ενώ οι υπόλοιποι αλλοδαποί θα πληρώνουν διαμονή με κέρδος, το οποίο θα καλύπτει και άλλες ανάγκες του ξενοδοχείου. Επειδή τα αναλώσιμα και τρόφιμα για τα ξενοδοχεία αυτά θα παράγονται από τους ασκούμενους επί επιστημών και τεχνικών επαγγελμάτων αγροκαλλιέργειας ( όπως και σε όλες τις κρατικές μονάδες που απαιτούν σίτιση ) καθώς και από την επιπλέον σοδειά των αγροτών θα αγοράζονται με τιμές κόστους ή κάτω του κόστους και έτσι τα κόστη συντήρησης των ξενοδοχείων αυτών θα είναι αρκετά χαμηλά ώστε να προσφέρεται ποιότητα πέντε αστέρων σε τιμές από τις πιο ανταγωνιστικές τουλάχιστον της Ευρώπης. Αυτό μαζί με όλο τον υπόλοιπο υποστηρικτικό οργανισμό όπως περιεγράφη αποτελεί ένα από τα καλύτερα τουριστικά πακέτα με χαμηλές συγκριτικά τιμές και εξαίρετης ποιότητας υπηρεσίες. Έτσι λοιπόν ο τουρισμός μας θα αποκτήσει κύρος και προσβασιμότητα, κάνοντας μας έναν από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς τουλάχιστον στην Ευρώπη.

5. σχετικά με την διαχείριση ασφάλειας του κράτους :

α. όπως έχουμε πει και σε άλλες αναλύσεις ο αστυνόμος οφείλει να είναι πλήρως εκπαιδευμένος για οποιουδήποτε είδους εχθροπραξίες εντός πόλεων ενώ ταυτόχρονα να ξέρει να εξυπηρετεί, να αντιμετωπίζει και να χειρίζεται Πολίτες.

Τούτου δοθέντος, βεβαίως θα ερευνήσουμε και θα ζητήσουμε αστικές και ποινικές ευθύνες από τους υπεύθυνους διοικητές, υπουργούς, πρωθυπουργούς και άλλους συμβαλλομένους για την τωρινή κατάντια του αστυνομικού σώματος, την κακή κατανομή του υπηρεσιακά, την ανισομερή χρήση του μονομερώς υπέρ μεμονωμένων Πολιτών καθώς και την διατεταγμένη συνεργία τους στην προστασία και συγκάλυψη κυκλωμάτων μαύρου χρήματος από πορνεία, επαιτεία, ναρκωτικά, κλοπές, διαρρήξεις, λαθρομετανάστευση / λαθρεμπόριο, κ. ά.

Αφού επιστραφούν υπεξαιρεμένα / καταχρασμένα / σπαταλημένα κεφάλαια και διωχθούν ποινικά και αστικά όλοι οι εμπλεκόμενοι σε διαφθορά σε όλες τις βαθμίδες της ΕΛ.ΑΣ. θα είμαστε έτοιμοι για την επαναδιοργάνωση του αστυνομικού σώματος.

Οι αστυνόμοι θα είναι απόφοιτοι είτε τεχνικών είτε πανεπιστημιακών σχολών εκπαιδευμένοι ειδικά για το λειτούργημα τους : κάθε Α.Τ. θα διαθέτει ανά πάσα στιγμή εκτός από την καθιερωμένη φρουρά του η οποία θα είναι άριστα εκπαιδευμένη από τη τεχνική σχολή και έναν ειδικό αντιμετώπισης θυμάτων ώστε να προσφέρει ψυχολογική υποστήριξη σε πρώτο βαθμό και να μπορεί άμεσα και γρήγορα να λαβαίνει πληροφορίες από αυτά ( από επιστημονική αστυνομική σχολή ), έναν ειδικό αστυνομικό με έναν αστυνομικό σκύλο ( από τεχνική αστυνομική σχολή ), έναν διαμεσολαβητή δηλαδή αστυνόμο εκπαιδευμένο και σε βασικές νομικές γνώσεις και στην χρήση πολλών γλωσσών που στατιστικά γνωρίζουμε ότι θα κληθεί να χρησιμοποιεί και έναν αστυνόμο με παραϊατρικές γνώσεις για πρώτες βοήθειες και προστασία της ζωής μέχρι την έλευση ασθενοφόρου.

Η εκπαίδευση των αστυνόμων θα έχει μία κοινή βάση τόσο στις τεχνικές όσο και στις επιστημονικές σχολές και αναλόγως την ειδίκευση που θα επιλέξουν οι μαθητευόμενοι θα έχει επιπλέον κατάρτιση.

Συγκεκριμένα, όλοι οι αστυνομικοί θα πρέπει να γνωρίζουν καλά πολεμικές τέχνες για πάλη εντός και εκτός κλειστών χώρων, εξαίρετο χειρισμό όλων των όπλων από μαχαίρι μέχρι αυτόματο και ράβδο / κλόμπ καθώς και την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το περιβάλλον τους ως όπλο. Οι αστυνομικοί θα πρέπει να είναι άριστοι γνώστες εξουδετέρωσης χωρίς θανάτωση του αντιπάλου και ει δυνατόν χωρίς μόνιμη σωματική βλάβη. Για να γίνει δεκτός επίδοξος σπουδαστής στις αστυνομικές σχολές θα πρέπει να περνάει από ψυχομετρικές εκτιμήσεις καθώς και γενική επισκόπηση της μαθητικής συμπεριφοράς του ατόμου για την επιλογή ατόμων με καλή ψυχραιμία, υψηλό έλεγχο και αυτοέλεγχο, συμπόνια και φροντίδα για τον πλησίον και ηγετικές τάσεις πειθούς. Άτομα με πολύ επιθετικότητα, διάφορα συμπλέγματα κατωτερότητος / ανωτερότητος, ευθιξίας, χαμηλής αυτοεκτίμησης ή εύκολης υποταγής σε τρίτους δεν μπορούν να γίνονται δεκτά για αστυνομικοί λειτουργοί.

Όλοι οι αστυνομικοί επίσης θα πρέπει να γνωρίζουν πολύ βασικές αρχές διαμεσολάβησης και διαχείρισης κρίσεων ιδίως στις περιπτώσεις Πολιτών που είναι εκτός εαυτού ή τρομοκρατημένοι και δεν μπορούν να ακούσουν την φωνή της λογικής.

Με την ολοκλήρωση της τεχνικής κατάρτισης ο αστυνόμος θεωρείται νέος ασκούμενος αλλά ήδη μέλος του Σώματος. Ανατίθεται σε έναν έμπειρο αστυνομικό σε Α.Τ. που τον χρειάζεται και υπηρετεί ως ασκούμενος για ένα έτος. Κατόπιν τούτου θεωρείται πλήρης αστυνομικός ( εάν έχει επιτυχώς ολοκληρώσει την εξάσκηση του με αντικειμενικά κριτήρια και την γνώμη τριών αστυνομικών εκτός του επιβλέποντος τυχαία από το Α.Τ. καθώς και από Πολίτες της περιοχής ), του δίνεται το υπηρεσιακό του όπλο και αποσπάται σε Α.Τ. κοντά στον τόπο διαμονής του ή σε τόπο προτίμησης του εάν αυτό είναι εφικτό.

Οι αστυνόμοι που θέλουν να ειδικευθούν σε πανεπιστημιακές αστυνομικές σχολές θα ακολουθούν την επιπλέον επιστημονική κατάρτιση σε προπτυχιακό επίπεδο και επιπλέον άσκηση με την περάτωση των σπουδών τους σε έμπειρο αστυνομικό της ίδιας ειδικότητας για ακόμα ένα έτος. Η μόνη διαφορά στην άσκηση αυτή είναι ότι θεωρείται ήδη πλήρης αστυνομικός και έχει υπηρεσιακό όπλο αλλά ασκούμενος στα καθήκοντα της ειδίκευσης του.

Οι αρχηγοί της αστυνομίας ( από αρχηγό Α.Τ. έως τον αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. ) θα είναι υπό πλήρη έλεγχο τόσο της κοινωνίας ( δηλαδή των Πολιτών ) όσο και της διοίκησης, δηλαδή όχι μόνο της κυβέρνησης αλλά και των ιδίων των αστυνομικών με τρίμηνες επιτροπές που θα απαρτίζονται από πλήρεις αστυνομικούς τυχαία επιλεγμένους από όλη την Ελλάδα. Οι αρχηγοί θα κρίνονται τόσο από το έργο τους αστυνομικά ( δηλαδή τα επίπεδα εγκληματικότητας στην περιοχή τους ή στην περίπτωση του αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ. γενικά στην Επικράτεια ) όσο και από το έργο τους κοινωνικά δηλαδή στην πρόληψη της εγκληματικότητας και την διαχείριση κρίσεων που δεν άπτονται του απλού ποινικού κώδικα μόνο αλλά διαπροσωπικών σχέσεων και οικογενειακού δικαίου.

Το επάγγελμα του αστυνομικού είναι λειτούργημα και σώζει ζωές και περιουσίες. Όποιος αστυνομικός υποκύπτει σε διαφθορά ή προστατεύει ή δεν δρά ενώπιον φαινομένων διαφθοράς και μαύρου χρήματος ή τρομοκρατίας Πολιτών ( π.χ. κουκουλοφόροι, ‘γνωστοί – άγνωστοι’, και άλλου είδους προβοκάτορες ) με το να περιορίσει την εγκληματική δράση ή να πετύχει ταυτοποίηση των δραστών ή της τοποθεσίας της βάσης των θεωρείται δόλιος και επίορκος και διώκεται αναλόγως. Δηλαδή, η αγνόηση και προστασία των τραμπούκων και προβοκατόρων στην προσπάθεια τους να αμαυρώσουν κίνημα Πολιτών ειρηνικό ( θυμωμένο ή όχι ) και η ταυτόχρονη επίθεση του σε άοπλους Πολίτες ή η παρεμπόδιση των να έχουν πρόσβαση σε υπουργούς και βουλευτές ή άλλους διοικητές είναι λόγος διαγραφής από το Σώμα και δίωξης του.

Αντιθέτως, η σωστή συμπεριφορά προϋποθέτει προστασία και προάσπιση του κινήματος των Πολιτών με απομόνωση και εκδίωξη των τραμπούκων – προβοκατόρων από την περιοχή και την διευκόλυνση του κινήματος των Πολιτών να εκφράσει την βούληση του και να επιδώσει στον όποιο αξιωματούχο αυτό το οποίο επιθυμεί , όπως το Σύνταγμα και η Δημοκρατία ορίζουν.

Οι αστυνόμοι θα πρέπει να μπορούν να περιορίζουν χωρίς να προσβάλλουν την αξιοπρέπεια των Πολιτών που παρεκτρέπονται ώστε να προλάβουν να μην επιτρέψουν την τέλεση αδικήματος από Πολίτη εν βρασμώ ψυχής, δίνοντας την ευκαιρία στον Πολίτη να ξανασκεφτεί τις πράξεις του ή να αποδείξει ότι εννοεί να τις φέρει εις πέρας οπότε και ο αστυνόμος θα τον προσάγει στο τμήμα με την δέουσα αντιμετώπιση.

Οι αστυνόμοι θα πρέπει να θυμούνται ότι συλληφθέντες και κρατούμενοι έχουν Δικαιώματα και αξιοπρέπεια που δεν πρέπει να θίξουν. Η εκπαίδευση τους οφείλει να τους προετοιμάζει ακριβώς για τον χειρισμό μη συνεργάσιμων Πολιτών και Ανθρώπων χωρίς καταπάτηση των Δικαιωμάτων τους. Άτομα που δεν μπορούν αν αντεπεξέλθουν σε αυτές τις δύσκολες απαιτήσεις ιδίως σε κατάσταση αντιμετώπισης εριστικών ή χυδαίων ή επικίνδυνων ατόμων δεν πρέπει να επιλέξουν ή να συνεχίσουν σε καριέρα αστυνομικού.

Η πρώτη και αδιαπραγμάτευτη πίστη του αστυνομικού είναι στο Σύνταγμα και στα Ανθρώπινα Δικαιώματα, όχι στις διαταγές ανωτέρων. Διαταγή από ανώτερο κατά παράβαση του Συντάγματος και των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων δεν πρέπει να ακολουθηθεί από τον αστυνόμο επί ποινή δίωξης. Αντιθέτως οφείλει να αναφέρει τον ανώτερο για περαιτέρω ενέργειες ή να τον επαναφέρει στην τάξη ή να τον συλλάβει όταν κάθε άλλη προσπάθεια αποτύχει.

Κάθε ένας που θα στοχοποιήσει άδικα αστυνομικό θα διώκεται αυστηρά καθ’ ότι βλάπτει το κοινό συμφέρον με την υποδαύλιση ενός αστυνομικού λειτουργού που εγγυάται την ασφάλεια των Πολιτών. Κάθε ένας που θα προσπαθήσει να κατηγορήσει ψευδώς αστυνομικό και αποδειχθεί το ψεύδος του θα διώκεται όχι μόνο για δόλο αλλά και για εγκλήματα κατά του Ανθρώπου.

Διοικητής ή αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. ή υπουργός / πρωθυπουργός που με απόφαση του θέτει σε μη απαραίτητο κίνδυνο αστυνομικούς ή τους ωθεί σε καταστάσεις που δεν έχουν δυνατότητα λόγω κακής στρατηγικής / σχεδιασμού των ανωτέρων να αντιδράσουν και να προστατεύσουν ούτε τους εαυτούς τους ούτε άλλους Πολίτες θα καθαιρείται άμεσα και θα διώκεται για απόπειρα ανθρωποκτονίας ή ανθρωποκτονία εκ προμελέτης ή εξ εγκληματικής αμελείας, δόλιας αμαύρωσης της αστυνομικής δράσης, δόλιας απόπειρας θέσεως σε κίνδυνο ζωών Πολιτών ή ανθρωποκτονίας Πολιτών, προδοσία του Σώματος και εάν η έρευνα το δείξει συνομωσία με τρίτους. Ένα καλό παράδειγμα που έχριζε αυτού του είδους την αντιμετώπιση είναι το συμβάν της επιθέσεως ‘τρομοκρατών’ στο Α.Τ. Αγ. Παρασκευής ενάντια σε ασκούμενους / δόκιμους μη ορκισμένους μαθητευόμενους αστυνομικούς δηλαδή απλούς Πολίτες τους οποίους είχε επιτρέψει να υπηρετούν στην φρουρά. Αφού αποζημιώσει από προσωπική του περιουσία τα θύματα ( πληγωμένα ή μη ή τις οικογένειες θανόντων ) θα οδηγείται στην έκτιση ποινής καταναγκαστικών έργων ώστε οι απολαβές της εργασίας του να συντηρεί τα θύματα. Εάν τα θύματα είναι πλέον του ενός η εργασία που του ανατίθεται οφείλει να είναι ανάλογη και αρκετά μακρόχρονη προς ικανοποίηση όλων. Εάν υπάρχει θύμα που απεβίωσε η υποχρέωση του προς αυτό ( και την οικογένεια του ή ελλείψει αυτής την κοινωνία ) είναι ισόβια.

Ο αστυνομικός θα πρέπει να αισθάνεται και να βλέπει ότι πάνω από όλα είναι και αυτός Πολίτης ο οποίος έχει αναλάβει και άλλες ευθύνες τις οποίες του εμπιστεύονται οι συμπολίτες του. Διχασμός των Πολιτών σε αστυνομικούς και μη είναι αντικοινωνική επιρροή και όποιος την καλλιεργεί θα διώκεται ή θα παραπέμπεται σε ψυχολογική υποστήριξη. Δυσαρέσκεια Πολιτών προς αστυνομικούς θα εκφράζεται μέσω καταγγελιών και αναφορών που αμέσως θα εξετάζονται με πάσα αυστηρότητα από μικτή επιτροπή που θα αποτελείται από τυχαία επιλεγμένους Πολίτες και αστυνόμους από όλη την Ελλάδα και η οποία θα διαλύεται δια παντός με αυτή την σύσταση με την περάτωση της έρευνας.

Η αναλογία αστυνομικού Πολιτών θα πρέπει να είναι περίπου ένας πρός πενήντα ( δηλαδή περίπου ένας ανά τετράγωνο ). Σε περίπτωση που στατιστικά αναφέρεται μεγαλύτερη εγκληματικότητα ή άλλες αυξημένες ανάγκες ( π.χ. αυξημένες σε πληθυσμό παιδιών περιοχές ή περιοχές με συχνά περιστατικά εκτάκτου ανάγκης ) τότε η αναλογία αυτή αλλάζει με περίπου έναν αστυνομικό ανά είκοσι.

Οι αστυνομικοί δεν μένουν εντός του Α.Τ. αν και ανά πάσα στιγμή υπάρχει δεδομένο προσωπικό ασφαλείας αλλά αντιθέτως περιπολούν και κυκλοφορούν συνεχώς ανάμεσα στους Πολίτες με διακριτικό τρόπο και στάση βοηθητική και προσβάσιμη προς Πολίτες. Σε περίπτωση ανάγκης καλεί ενισχύσεις για την αναχαίτιση ή την πρόληψη εγκληματικής ή επικίνδυνης δράσης. Σε περίπτωση που δει παράβαση των νόμων όπως επαιτεία, πορνεία, ασωτία, ή έκθεση παιδιών και άλλων Πολιτών σε τραυματικά ερεθίσματα όπως εξώφυλλα πορνογραφικά ( όχι στην περίπτωση ειδικού χώρου με ειδική σήμανση και απαγόρευση σε ανηλίκους ), διακίνηση ναρκωτικών, κλπ οφείλει να επιβάλλει τον Νόμο και όχι να αγνοήσει τα γενόμενα.

Σε περίπτωση που δει φαινόμενα κοινωνικού κινδύνου όπως προσπάθεια ανηλίκου να κάνει χρήση προϊόντων ή χώρων αυστηρά για ενηλίκους, χρήση ναρκωτικών ( όχι διακίνηση ), παιδική εργασία / ειλωτεία / επαιτεία, ανήλικη πορνεία, επικινδυνότητα από παράβαση κανονισμών ΚΟΚ και άλλων κανονισμών ασφαλείας σε οικοδομές, σχολεία, οικίες, κλπ οφείλει να πλησιάσει και αναχαιτίσει με τον λιγότερο δυνατό απειλητικό τρόπο την όποια τέτοια δράση και σε περίπτωση ενδείξεως κυκλώματος να ερευνήσει παραπάνω και να ειδοποιήσει αρμόδιες υπηρεσίες. Ιδιαίτερα στην περίπτωση της λαθρομετανάστευσης αυτή πρέπει να είναι η πάγια πολιτική και καθ’ όλη την διάρκεια της επαφής με λαθραίο μετανάστη να υπάρχει μετριοπαθής αυστηρότητα στην τέλεση του καθήκοντος.

Σε περίπτωση ειδοποιήσεως διάρρηξης ή κλοπής θα πρέπει να είναι η ανταπόκριση της αστυνομίας άμεση, να δίνονται πρώτες οδηγίες στους Πολίτες από το τηλέφωνο ώστε να γίνει η καλύτερη δυνατή συλλογή φυσικών στοιχείων και ενδείξεων και να υπάρχουν έτοιμα σενάρια δράσης για εύρεση των ενόχων εντός ολίγων ημερών το πολύ. Σε περίπτωση αποτυχίας στην εύρεση των ενόχων το τμήμα θα αποζημιώσει τα θύματα από τους συλλογικούς μισθούς τους και εάν ξαναγίνει επιτυχής διάρρηξη στην ίδια περιοχή το Α.Τ. της περιοχής αυτής θα αλλάζει επάνδρωση πλήρως και θα τιμωρούνται οι υπεύθυνοι και κυρίως ο διοικητής με απόταξη.

Σε περίπτωση βαρύτερου εγκλήματος ακολουθείται η ίδια διαδικασία και εάν χρειάζεται επιστρατεύεται αστυνομικός ειδικός επί εξιχνιάσεως συγκεκριμένων εγκλημάτων ώστε να βρεθεί ο ένοχος όσο πιο γρήγορα γίνεται και όσο πιο ανώδυνα γίνεται.

β. σχετικά με την κατάσταση του στρατού αφού εξετάσουμε και δούμε κάθε προμήθεια και σύμβαση για φαινόμενα κατάχρησης, σπατάλης, πλεονασμού ή απόκτησης άχρηστου ή ελαττωματικού εξοπλισμού, απαιτήσουμε επιστροφή των κλεμμένων και αποζημίωση όλων των κατασπαταλημένων κεφαλαίων, διώξουμε για διαφθορά, μαύρο χρήμα και συνωμοσία κατά του Λαού κάθε ένα εμπλεκόμενο σε αυτές τις διαδικασίες ( ημεδαπό ή αλλοδαπό ) θα είμαστε έτοιμοι για την επανοργάνωση του στρατού μας.

Οι στρατιωτικές σχολές, δηλαδή οι σχολές από τις οποίες θα προέρχονται οι διοικητές και βαθμοφόροι του στρατού θα είναι επιστημονικές σχολές με τουλάχιστον τριετή ή τετραετή φοίτηση όπου θα μαθαίνουν την διαφορά ανάμεσα στην έμπνευση πειθαρχίας και στο σπάσιμο της προσωπικότητας, της σκέψης και της βούλησης και πώς να κάνουν το πρώτο και να προστατεύουν από το δεύτερο. Θα μαθαίνουν τόνωση ηθικού και προώθηση της έλλειψης φόβου στους Ανθρώπους που υπηρετούν στον στρατό χωρίς την έλλειψη κοινής λογικής. Θα είναι πλήρως καταρτισμένοι τόσο σε κάθε είδος ένοπλης πάλης όσο και στην ηγεσία μικρού, μεσαίου και μεγάλου αριθμού στρατιωτών. Μέρος της κατάρτισης τους θα είναι σωστή διοίκηση στρατού και εξοικείωση με τα πιθανά σενάρια πολεμικής ή άλλης κατάστασης έκτακτης ανάγκης της χώρας σε σημείο αντανακλαστικό, καθώς και γνώσεις στρατηγικής και μεθοδολογία για απρόοπτες περιπτώσεις.

Οι βαθμοφόροι του στρατού θα μαθαίνουν πολύ καλή ιστορία με έμφαση στην παγκόσμια πολεμική ιστορία, θα έχουν καλή γνώση όλων των τακτικών μάχης που έχουν χρησιμοποιηθεί ανά τους αιώνες και η διατριβή τους θα είναι πάντα σχετική με βελτίωση της στρατιωτικής τακτικής με κάποιο τρόπο και επίπεδο. Θα πρέπει να μάθουν ως εκπαιδευτές την δυνατότητα πολλαπλασιασμού της μαχητικότητας και μεθοδολογίας μάχης ώστε κάθε ένας στρατιώτης να αντιμετωπίζει πολλαπλούς αντιπάλους επιτυχώς.

Επίσης, θα πρέπει ως εκπαιδευτές να διδάξουν τους στρατιώτες όχι μόνο κλασική μάχη στρατού ξηράς ή θαλάσσης ή αέρος αλλά και την μάχη στην οποία ιστορικά η Ελλάδα επέδειξε τεράστια επιτυχία : την εκμετάλλευση της εδαφικής μορφολογίας της Ελλάδας και της προσωπικότητας αυτοσχεδιασμού που διαθέτουν οι Έλληνες σε πόλεμο των πόλεων και κλεφτοπόλεμο.

Οι στρατιώτες θα μαθαίνουν άριστη σκοποβολή και δυνατότητα παραλλαγής καθώς και κίνησης με ελάχιστο θόρυβο. Επίσης, θα μαθαίνουν ικανότητες επιβίωσης σε αντίξοες συνθήκες και σε περίπτωση αποκοπής από την ομάδα είτε σε περιοχή αφιλόξενη είτε σε εχθρική περιοχή. Τακτικές προστασίας πληροφοριών και δικλείδες ασφαλείας θα πρέπει επίσης να διδάσκονται μαζί με βασικές γνώσεις μάχης σώμα με σώμα και πρώτες βοήθειες. Επίσης, θα πρέπει να μάθουν τάχιστους τρόπους εξουδετέρωσης του εχθρού με λίγες και ει δυνατόν ανώδυνες επιθέσεις.

Το ομαδικό πνεύμα ανάμεσα στους στρατιώτες θα καλλιεργείται από την πρώτη στιγμή ενώ τρόποι συντονισμού και επικοινωνίας υπό πίεση και σύγχυση θα διδάσκονται εντόνως και εις βάθος από τα μέσα της θητείας.

Οι στρατιώτες θα μαθαίνουν βασικές αρχές διοίκησης ώστε σε περίπτωση απώλειας του ανωτέρου / αρχηγού στο πεδίο της μάχης να μπορεί άμεσα και χωρίς δισταγμό να παίρνει την θέση του κάποιος από την ομάδα, πάντα με προσυνεννόηση όχι μόνο για μία απώλεια αρχηγού αλλά για πολλαπλές έως τον τελευταίο της ομάδας.

Επίσης, ο στρατός υπηρετεί όχι μόνο σε περιπτώσεις πολέμου αλλά και σε περιπτώσεις ειρήνης σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης ή μεγάλου μεγέθους κρατική ανάγκη έργου. Έτσι οι στρατιώτες θα μαθαίνουν καλή χρήση εργαλείων και όλες τις συνθήκες ασφαλείας για περιπτώσεις εργασίας σε επικίνδυνα περιβάλλοντα καθώς επίσης και αντοχή για παροχή υπηρεσίας στην κατασκευή έργων με εξαιρετικά γρήγορο ρυθμό και συγκεκριμένη χρησιμότητα ( π.χ. αναχώματα ).

Οι γυναίκες επίσης θα υπηρετούν στο στρατό ως στρατιώτες και θα λαβαίνουν την ίδια κατάρτιση με τις ίδιες υποχρεώσεις και απαιτήσεις πλήρωσης πρακτικών και γυμνασίων όπως οι άνδρες. Οι γυναίκες δεν θα επανδρώνουν μόνο γραμματειακές ή βοηθητικές θέσεις αλλά θα υπηρετούν εάν το επιθυμούν και ως βαθμοφόροι και στρατηγιστές.

Οι στρατιώτες, άνδρες και γυναίκες ως το τελευταίο τμήμα της καταρτίσεως τους θα συμμετέχουν σε σενάρια πολεμικής σύρραξης και θα μάθουν να πολεμούν σε μικτές ομάδες. Οι γυναίκες θα προετοιμάζονται όπως και οι άνδρες ψυχολογικά για κάθε ενδεχόμενο πολεμικής επαφής με εχθρούς από το σημείο υπεροχής έως το σημείο δυσχέρειας. Τα δυνατά σημεία του σώματος από άποψη παραμέτρων όσο και οι αδυναμίες του θα διδάσκονται και στους άνδρες και στις γυναίκες ώστε να ειδικεύονται στον τρόπο μάχης που ταιριάζει καλύτερα στον κάθε ένα.

Σενάρια έκτακτης επιφυλακής εντός πόλεως και εκτός υπηρεσίας ( δηλαδή πρίν την επιστράτευση ) θα πρέπει να μαθαίνονται και να εκτελούνται ως το ύψιστο σημείο ικανότητας αλλά και κατά καιρούς και σε ανύποπτο χρόνο να γίνονται ασκήσεις επιφυλακής με δυνατότητα επανάληψης μέρους της εκπαιδεύσεως εάν χρειάζεται. Έτσι, αν και ο στρατός μας δεν είναι επαγγελματικός / μισθοφορικός ( και ούτε πρέπει να γίνει ποτέ ) θα είναι σε επιφυλακή με καλά εκπαιδευμένους στρατιώτες όλων των κλάσεων και ισάριθμος του συνόλου των ενηλίκων Ελλήνων της Επικράτειας και έτσι και εξασφαλίζουμε μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης των τυπικών ‘άμαχων’ μερών του πληθυσμού και μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας των επιστρατευμένων στρατιωτών. Περιστατικά πανικού θα είναι περιορισμένα και εύκολα θα εξαλείφονται.

Για την αντιμετώπιση άλλων ειδών πολέμου όπως τεχνολογικού, βιολογικού, χημικού, εξ αποστάσεως, κλπ οι στρατιωτικές επιστημονικές σχολές θα εκπαιδεύουν ειδικά στελέχη – επιστήμονες – ερευνητές επί ακριβώς αυτού του είδους των πολέμων με συμβόλαια εχεμύθειας και προστασίας μυστικών αφού θα επικεντρώνονται στην ευρεσιτεχνία και καινοτομία πρωτίστως άμυνας σε τέτοιου είδους επιθέσεις αλλά και επίσης στην αντεπίθεση και πρόβλεψη – προετοιμασία ανάλογα με το προφίλ του εκάστοτε εχθρού. Οι στρατιωτικές επιστημονικές σχολές και οι απόφοιτοι αυτών σε αυτούς τους τομείς θα φυλάσσονται από αντικατασκοπία και άλλο τρόπο διαρροής Ελληνικών μυστικών τεχνολογίας και άμυνας και σε περίπτωση προδοσίας θα αντιμετωπίζουν ( σε καιρό ειρήνης ) ισόβια αμετάκλητη κάθειρξη και σε καιρό πολέμου την εσχάτη των ποινών.

Σε περίπτωση θανάτου εν υπηρεσία όποιου στρατιώτη και ή βαθμοφόρου αυτός θα θεωρείται πεσών υπέρ της Πατρίδας το οποίο θα συνεπάγεται προστασία της οικογένειας του από το Κράτος εσαεί και έλλειψη κάθε είδους φορολόγησης καθ’ ότι η οικογένεια αυτή πλήρωσε με αίμα, τον μεγαλύτερο φόρο που μπορεί να καταβάλλει Πολίτης υπέρ του Έθνους. Το αυτό θα ισχύει και για κάθε ένα Πολίτη που τελεί θανών εν υπηρεσία και ένεκα ταύτης, είτε στρατιώτης είτε αστυνομικός είτε εκπαιδευτικός είτε πυροσβέστης / διασώστης είτε πιλότος είτε δημόσιος υπάλληλος είτε διπλωμάτης, κλπ.

Σε περίπτωση θανάτου εν υπηρεσία από ατύχημα και πάλι θα θεωρείται πεσών εν υπηρεσία και οι συνθήκες θανάτου του θα ερευνούνται ενδελεχώς προς ανεύρεση των υπευθύνων για το ατύχημα οι οποίοι και θα καλύψουν την προστασία της οικογένειας του θανόντος. Εάν το ατύχημα δεν οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος / αμέλεια αλλά σε ανωτέρα βία / συγκυρία τότε θεωρείται θανών ένεκα της υπηρεσίας και το Κράτος καλύπτει την προστασία της οικογένειας του θανόντος.

6. σχετικά με την δικαιοσύνη :

α. η δικαιοσύνη αποτελεί το ανοσοποιητικό σύστημα της κοινωνίας κατά της ανομίας σε κάθε ευνομούμενη κοινωνία. Το γεγονός ότι η Ελληνική κοινωνία βρίθει από φαινόμενα κακονομίας, κακοδικίας, κακής εφαρμογής του νόμου ή κακής δημιουργίας νόμου παρά το Σύνταγμα ή σε αντίθεση και αλληλοαναίρεση με άλλους νόμους ( φαινόμενο που παρατηρείται και στο ίδιο το Σύνταγμα ιδίως στα μέρη όπου έγιναν παρεμβάσεις επί Χούντας και Μεταπολίτευσης προς προστασία μειοδοτικής και προδοτικής συμπεριφοράς ) υποδεικνύει ότι κάθε νομοθετική Βουλή έδρασε τουλάχιστον αμελώς και μειοδοτικά και συνεπώς ευθύνες θα πρέπει να ζητηθούν κατόπιν δημοψηφίσματος όπου θα υπάρξει άρση της ασυλίας των βουλευτών, υπουργών, πρωθυπουργών και Πρόεδρων Δημοκρατίας. Οι ευθύνες που θα ζητηθούν θα είναι ποινικές και αστικές και θα επισύρουν τις βαρύτερες ποινές αφού τα άτομα αυτά εκμεταλλεύτηκαν την εμπιστοσύνη του Λαού και υποθήκευσαν την Ελληνική Κοινωνία εν γνώση τους για ίδια και αλλότρια συμφέροντα. Κανένας νομοθέτης που υπέγραψε και ψήφισε και / ή συνέταξε νόμο παρά το Σύνταγμα και παρά τα Ανθρώπινα Δικαιώματα σε βάρος των Εθνικών ή Κοινωνικών / Λαϊκών συμφερόντων της Ελλάδος δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί με επιείκεια καθ’ ότι συνέβαλε εν γνώσει του με τον πιο ενεργό τρόπο στην υποθήκευση και κατά συρροή καταστροφή ζωών, υπολήψεων, επαγγελματικών σταδιοδρομιών και οικογενειακής συνοχής πολλών Ελλήνων. Επίσης, υποθήκευσε το μέλλον της Ελλάδας πολιτισμικά και οικονομικά αλλά εδαφικά και στον τομέα της αυτοδιάθεσης και νομικά και μέσω προπαγάνδας.

Καθ’ ότι σε αυτό το σημείο η δικαιοσύνη δεν είναι αξιόπιστη και αμερόληπτη αλλά δρα υπέρ συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων των ανώτατων στρωμάτων που απομυζούν και δικτατορικά ηγούνται του Κράτους σε πλήρη περιφρόνηση των Πολιτών, ο τρόπος εφαρμογής του Νόμου θα είναι διαφορετικός έως ότου συσταθεί εκ νέου τόσο το δικαστικό σώμα όσο και οι Λαϊκοί αντιπρόσωποι – βουλευτές.

β. τα διάφορα σκάνδαλα και η διαπιστωμένη έλλειψη Κράτους Δικαίου στην Ελλάδα δείχνει ότι το σύνολο των δικαστικών λειτουργών και υπαλλήλων είναι διεφθαρμένο και ανίκανο να εκτελέσει το λειτούργημα του. Άρα, θα συσταθεί Λαϊκό δικαστήριο το οποίο θα δικάσει μόνο βάσει των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και του Συντάγματος μετά το δημοψήφισμα, θα αποτελείται από ενήλικους Πολίτες άνω των τριάντα ετών και μετά από κάθε συνεδρίαση θα διαλύεται η σύσταση του και θα αντικαθίσταται από καινούργιους. Οι αποφάσεις θα πρέπει να είναι ομόφωνες και να επικυρώνονται από την πλειοψηφία του λαού μέσω δημοψηφισμάτων ώστε να μην επιτραπεί τρομοκρατία και κατάχρηση εξουσίας σε βάρος της Λαϊκής βούλησης.

Επειδή όλοι ανεξαιρέτως οι εν ενεργεία και εν συντάξει δικαστικοί θα δικαστούν και οι πράξεις τους όχι μόνο στο προσωπικό τους επίπεδο αλλά και στο κατά πόσον κατήγγειλαν τις κακονομίες, τις κακοδικίες και τις αντισυνταγματικότητες των καθώς και την συμμόρφωση τους με μη συνταγματικούς και αντι-ανθρωπιστικούς και αντεθνικούς νόμους, όλο το Έθνος θα πρέπει να αποφασίσει για το είδος των ποινών σε αυτούς που θα κρίνου ένοχους καθώς και σε όλους τους βουλευτές και λοιπούς πολιτικούς όπως προαναφέραμε.

γ. οι ελεύθεροι επαγγελματίες νομικοί / δικηγόροι επίσης θα πρέπει να λογοδοτήσουν για την αδράνεια, συνεργία και αποσιώπηση της ύπαρξης του κάθε αντισυνταγματικού νόμου ή του κάθε παραβάτη δικαστικού λειτουργού το ίδιο Λαϊκό δικαστήριο όπου ο Λαός που δεν προστάτεψαν ως γνώστες των νόμων θα αποφασίσει για το είδος και το βάρος της ποινής τους σε όσους κρίνει ένοχους.

Τότε θα είμαστε έτοιμοι για την επαναδιοργάνωση του βασικότερου τομέα της κοινωνίας του τομέα της Δικαιοσύνης.

Οι νόμοι θα πρέπει να ψηφίζονται για τελική έγκριση από το σύνολο του ενήλικου Λαού. Θα είναι λίγοι ώστε να μπορούν να είναι ευρέως γνωστοί και θα βασίζονται αποκλειστικά και μόνο στα Ανθρώπινα Δικαιώματα και στις αρχές των διαπροσωπικών σχέσεων όπως αυτές διατυπώνονται λακωνικά στις Δέκα Εντολές. Κάθε πτυχή της ζωής μπορεί να ρυθμιστεί νομικά βάσει αυτών των δύο Κωδίκων. Επίσης, κώδικες συμπεριφοράς και κανονισμοί ειδικοί για συγκεκριμένα επαγγέλματα όπως Δημόσιοι υπάλληλοι, αστυνομικοί, δικαστικοί, εκπαιδευτικοί και γιατροί θα είναι επίσης ψηφισμένοι από τον Λαό ή και από το σύνολο των επαγγελματιών που τους αφορά, θα είναι σύντομοι, απλοί και ξεκάθαροι.

Δεν θα επιτρέπεται σωρεία δημιουργίας νόμων για περιπτώσεις και υποπεριπτώσεις και εξαιρετικές διατάξεις, κλπ αφού στην νομοθεσία και τους κώδικες θα υπάρχει πρόβλεψη για τον τρόπο χειρισμού εάν υπάρχουν ειδικών συνθηκών. Περιπτώσεις όπου υπάρχουν αντιρρήσεις για την σωστή εφαρμογή των νόμων θα τίθενται σε δημοψήφισμα ή εάν πρόκειται για υπόθεση ιδιωτικού συμφέροντος ανάμεσα ε Πολίτες να γίνεται ψήφισμα από το λιγότερο χίλια άτομα τυχαία επιλεγμένα από όλη την Επικράτεια που θα αποφανθούν με βάση την κοινή τους λογική.

Περιπτώσεις κατηγορίας κακοδικίας, χρηματισμού και διαφθοράς δικαστικών θα δικάζονται σε δίκη ανοιχτή στο σύνολο του Λαού και η απόφαση θα πρέπει να κυρώνεται με το 75% των Λαϊκών ψήφων.

Η Ελληνική νομοθεσία δεν θα είναι πολύπλοκη ούτε δαιδαλώδης. Θα είναι κατ’ ουσίαν τεχνική γνώση προσιτή σε όλους και οι νομικές σχολές θα καταρτίζουν τους φοιτητές στο Διεθνές Δίκαιο, και θα προορίζονται για εκπροσώπηση των συμφερόντων της χώρας μας όπως προαναφερθήκαμε στην εξωτερική πολιτική. Ο Πολίτης δεν θα χρειάζεται νομική αντιπροσώπευση παρά μόνο για υποθέσεις που εκδικάζονται ή αφορούν και άλλα Δίκαια εκτός του Ελληνικού.

Οι νομικές σχολές θα προετοιμάζουν επίσης και τους μελλοντικούς διπλωμάτες ώστε να μπορούν να υπερασπίζονται με την καλύτερη δυνατή επίδοση τα Ελληνικά συμφέροντα στα διάφορα λόμπι.

Οι δικαστικοί θα είναι επώνυμοι και με κάθε υπογραφή σε κάθε απόφαση θα αναλαμβάνουν και την ποινική ευθύνη σε περίπτωση λάθους τους ή κακής ερμηνείας. Τα πρακτικά κάθε συζητήσεως θα ηχογραφούνται ή θα βιντεοσκοπούνται και με την λήξη της συνεδρίας θα παραδίδονται αμέσως αντίγραφα στους διαδίκους προς αποφυγή κατηγοριών.

Ο εισαγγελέας θα είναι και ο ανακριτής που διέταξε και την παραπομπή της υποθέσεως στο ακροατήριο και εάν δειχθεί ότι η υπόθεση θα μπορούσε να είχε λυθεί άνευ παραπομπής θα καλύπτει ο ίδιος τα έξοδα της δίκης στο Κράτος και στους διαδίκους λόγω της δικής του κακής πρακτικής, σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι δεν παρέπεμψε υπόθεση που όφειλε να είχε παραπέμψει θα λογοδοτεί και ο ίδιος ως υπόδικος και θα απομακρύνεται από το ρόλο του ανακριτή και εισαγγελέα. Το αυτό θα συμβαίνει σε περίπτωση που παραπέμψει ή απορρίψει υπόθεση χωρίς να έχει κάνει την δέουσα έρευνα εξονυχιστικά. Σε περίπτωση φόρτου εργασίας θα έχει το Δικαίωμα να αρνηθεί να αναλάβει άλλες υποθέσεις μέχρι να περατώσει αυτές που έχει χρεωθεί. Σε περιπτώσεις πολύκροτων ή δικών αμέσου Εθνικού ενδιαφέροντος, οι ανακριτές θα είναι δύο με έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ τους ή γνώσης της ταυτότητας αλλήλων έως ότου αποφασίσουν στην παραπομπή ή απόρριψη της δίκης. Σε περίπτωση διάστασης απόψεων καλούνται άλλοι δύο και η πλειοψηφική απόφαση υπερισχύει. Στην σπάνια περίπτωση και πάλι διάστασης απόψεων για την παραπομπή ή απόρριψη της υποθέσεως αποφασίζει ο Λαός.

Γενικά ασυλία και προστασία από δίκαια δίωξη δεν παραχωρείται σε κανέναν Έλληνα Πολίτη ή αξιωματούχο ή πολιτικό, όλοι τελούν υπό συνεχή έλεγχο του Νόμου και των συνανθρώπων τους. Όσον αφορά ζητήματα παραγραφής τα μόνα εγκλήματα που δεν θα παραγράφονται ποτέ θα είναι η αφαίρεση ζωής και η υπονόμευση Εθνικών συμφερόντων.

Με αυτό τον τρόπο και την δικλείδα ασφαλείας της Λαϊκής συναινέσεως θα εξασφαλίσουμε και πραγματική ευνομία και πραγματική Δημοκρατία χωρίς τον περιορισμό των ελευθεριών κανενός Πολίτη με κανένα πρόσχημα. Η καταπολέμηση της διαφθοράς καθίσταται πολύ πιο εύκολη και δεν επιτρέπεται ανημποριά του Πολίτη σε σχέση με τους νόμους ούτε κακή εφαρμογή / ερμηνεία αυτών.